Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، دوم بهمن، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/11/2؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پرسپولیس منتظر جدایی قطعی مهدی ترابی از العربی

 مذاکره تازه ای بین باشگاه پرسپولیس و العربی برای دریافت رضایت نامه مهدی ترابی انجام نشده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس مدتی قبل با ارسال نامه‌ای به باشگاه العربی قطر شرایط بازگشت مهدی ترابی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی را جویا شده است. در ساعات اخیر اخباری درباره اعلام مبلغ صدور رضایت نامه این هافبک ایرانی از سوی باشگاه العربی به سرخ پوشان در فضای مجازی منتشر شده است که طبق استعلام از باشگاه پرسپولیس این موضوع صحت ندارد و باشگاه قطری تاکنون مبلغ مدنظر خود را به طرف ایرانی اعلام نکرده است.

از طرفی مدیران پرسپولیس همچنان منتظر قطعی شدن جدایی ترابی از العربی هستند تا گام بعدی را برای بازگشت وی بردارند. آنها با توجه به اینکه ترابی در حال حاضر بازیکن تیم قطری است مذاکره‌ای رسمی با وی نداشته‌اند. شنیده می‌شود ترابی تمایل خود برای بازگشت را اعلام کرده است.

 به گزارش طرفداری، پرسپولیس به صورت غیر رسمی با ترابی حرف زده و حتی گفته می شود یحیی گل محمدی هم با این مهاجم صحبت کرده است. ترابی حاضر است به پرسپولیس برگردد اما از آن جایی که باشگاه توان پرداخت پول به العربی را ندارد، منتظر جدایی رسمی ترابی از این تیم قطری است.

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا

در بی خبری مطلق رسانه ها، نمایندگان رئال مادرید امروز مهمان باشگاه سایپا بودند.

به گزارش طرفداری، رییس استعدادیابی و رییس بنیاد رئال مادرید مهمانان باشگاه سایپا بودند و از امکانات این باشگاه تهرانی دیدن کردند.

نمایندگان رئال مادرید قرار است در یک کنفرانس خبری آنلاین نحوه همکاری با باشگاه سایپا را تشریح کنند.

البته هیچگونه توافق و تفاهمی بین سایپا و رئال مادرید انجام نشده و مسئولان کمیته استعدادیابی رئال به دعوت و هزینه مدیران شرکت مهام به ایران آمده اند.

آنها قرار است اهداف خود از این سفر را به زودی اعلام کنند.

پاداش آسیایی پرسپولیس هر روز آب می رود

پاداش آسیایی پرسپولیس با توجه به کم شدن ارزش دلار هر روز کاهش پیدا می کند.

به گزارش طرفداری، شاید اگر مدتی بعد از روزی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، پاداش آسیایی به حساب سرخ ها واریز می شد، با توجه به قیمت روز دلار، پرسپولیس می توانست مبلغ زیادی درآمدزایی کرده و بدهی های خود را نیز به موقع بپردازد. اما با توجه به محرومیت های مالی و دشواری هایی که برای این انتقال وجود دارد، فاصله زمانی زیادی تا انتقال پاداش به حساب باشگاه پرسپولیس طی خواهد شد و ارزش ریالی این پاداش نیز رابطه مستقیم با بازار نامتعادل ارز دارد.

نگاهی به شاخصه های ارزی و قیمت آن طی 10 روز اخیر، مشخص می کند قیمت دلار رو به کاهش است و هر روز که دلار پایین تر بیاید، پاداش آسیایی پرسپولیس نیز آب خواهد خواهد رفت. اتفاقی که می تواند مشکلات پرسپولیس را برای پرداخت بدهی هایش بیشتر کند.

هروویه میلیچ در گفتگو با طرفداری: به ایران بر می گردم

هروویه میلیچ اعلام کرد به ایران برخواهد گشت.

به گزارش طرفداری، هروویه میلیچ بعد از بازی با پرسپولیس ایران را ترک کرد تا به این شکل باشگاه استقلال را وارد چالش تازه ای کند.

در این بین عده ای اعتقاد دارند میلیچ به دلیل اعتقاد نداشتن کادر فنی به او تصمیم به ترک ایران گرفته و عده ای دیگر هم اعتقاد دارند او به دلیل مسائل مالی تصمیم خود را عملی می کند چرا که میلیچ از قبل به باشگاه استقلال هشدار داده بود اگر پولش را نگیرد قرارداد خود را فسخ می کند.

همین موضوع بهانه ای شد که گفتگوی کوتاهی با میلیچ انجام بدهیم هرچند که او ترجیح داد پاسخ واضحی به این سوال ندهد. هروویه میلیچ در گفتگو با طرفداری در مورد امکان بازگشتش به ایران گفت:

من برای بازگشت به ایران در حال مذاکره با مدیران استقلال هستم.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مدیران استقلال می توانند رضایت میلیچ را برای بازگشت به ایران جلب کنند یا نه.

پیکان 2-3 مس رفسنجان / کامبک تماشایی مردان ربیعی در هوای سرد تهران ذوب آهن 0-0 نفت مسجدسلیمان / توقف خانگی با پرچم کمک داور! شهر خودرو 1-0 نساجی / فرار رحمتی از منطقه خطر

آلکویانو 2-1 رئال مادرید؛ حذف مقابل تیم 10 نفره دسته سومی توجیهی ندارد آقای زیدان!

رئال مادرید با حذف زودهنگام در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های کوپا دل ری مقابل آلکویانو، یک شکست تاریخی را متحمل شد تا شاید پایان راه زین الدین زیدان در رئال مادرید فرا رسیده باشد. این دومین شکست متوالی رئال مادرید بود که با از دست رفتن دومین جام فصل همراه شد.

یوونتوس 2-0 ناپولی؛ بانوی پیر با رونالدو حرفش را در زمین زد

پس از حواشی فراوان سرانجام یوونتوس و ناپولی برای اولین بار در این فصل به مصاف یکدیگر رفتند و بانوی پیر با گل های کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا، نهمین قهرمانی خود در سوپرکاپ ایتالیا را جشن گرفت. این اولین قهرمانی آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی بود.

فولام 1-2 منچستریونایتد؛ بازگشت به صدر با ذهنیت برنده کاوانی و پوگبا آگزبورگ 0-1 بایرن مونیخ؛ بالاخره برد با کلین شیت! لایپزیش 1-0 اونیون برلین؛ غلبه شرق کشور بر شرق پایتخت منچسترسیتی 2-0 استون ویلا؛ پپ صدر جدول را تصاحب کرد اودینزه 1-1 آتالانتا؛ شاگردان گاسپرینی فرصت صعود به رده سوم را از دست دادند صبحانه ورزشی 1399/11/2؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 1 بهمن 1399 فرزانه فصیحی جانواریو و فرزندانش

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها

  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5