Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول حاجی ئی دلیل قطعی ۱۲ ساعته آب کل شهر بهار را جابجایی خط انتقال اصلی آب بهار در جهت اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی شهر عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، روز گذشته بنابر اطلاعیه دیرهنگام آبفای شهرستان بهار اعلام شد که از ساعت ۱۸ تا ساعت ۱ بامداد آب آشامیدنی شهر بهار قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه قطعی ۷ ساعته کل شهر بهار با اطلاع رسانی دیرهنگام(کمتر از ۵ دقیقه قبل از ساعت اعلام شده) از طریق کانالهای خبری شهر انتقادات بسیاری از سوی شهروندان را در پی داشت.

این در صورتی بود که قطعی آب تا ساعت ۶ صبح ادامه داشت و برخی منازل که از پکیج برای گرمایش منازل خود استفاده می کنند با مشکل گرمایشی مواجه شده بودند و به شدت از عدم اطلاع رسانی به موقع آب گلایه مند بودند.

در این باره گفتگویی با رسول حاجی ئی، مدیر آبفای شهرستان بهار داشتیم تا دلیل را جویا شویم. حاجی ئی قطعی آب را جابجایی خط انتقال آب برشمرد و اظهار داشت: طرح جمع آوری آبهای سطحی با صرف چندین میلیارد تومان در انتظار جابجایی خط اصلی آب شهر بود تا به مرحله بهره برداری برسد.

حاجی ئی افزود: در این شرایط شرکت آبفا منافع عموم و بلند مدت مردم را بر منافع شرکت و سازمان ارجح دانسته و باصرف هزینه و تحمل خسارت چند صد میلیونی راه را برای پیشرفت پروژه های عام المنفعه شهر هموار کرد و در همین راستاجهادگران آبفای بهار با تلاش بی وقفه در هوای سرد زمستانی و حجم زیاد آب موفق به اجرای یکی از دشوارترین و پیچیده ترین اتصالات در صنعت آب شدند.

وی ادامه داد: در این روش قطع کامل جریان آب الزامی بود چرا که جهت آب بندی اتصالات و استحکام آنها مانع جریان آب میشد و نکته قابل توجه این عملیات عبور خط جدید از زیر تمام تاسیسات شهری است که دشواری کار را دوچندان میکرد، اما با برنامه ریزی و انجام تدارکات و بهره گیری از مجرب ترین نیروهای استان این کار عظیم در کمتر از چند ساعت به اتمام رسید.

مدیر آبفای شهرستان نکات منظور شده در انجام این عملیات را در درجه اول جبران افت فشار آب مناطق متعدد شهر و در مرحله بعد نوسازی تاسیسات شهر عنوان نمود.

وی همچنین از اجرای فاز دوم این عملیات در چند روز آینده خبر داد و افزود: با تکمیل این طرح توزیع عادلانه آب در بیشتر مناطق شهر بویژه مناطق محروم به نحو مطلوبی انجام میشود.

حاجی ئی در آخر از صبر و شکیبایی مردم و همچنین همکاری مسئولین شهر بویژه شهرداری و شورای شهر تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جابجایی خط شهر بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

شهرستان قمصر در شمال غربی شهرستان نجف استان اصفهان واقع شده است و مناطق گردشگری و دیدنی بسیاری دارد. منطقه بن رود یکی از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان محسوب می‌شود. این مناطق به دلیل قرار گرفتن در میان کوه‌های مرتفع از آب و هوای معتدل و مطلوب بهره‌مند است.

شهروند خبرنگار ما طبیعت زیبا و رودخانه جاری منطقه بن رود را به نمایش درآورده است که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بنشینید.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

جلوه گری بهار در تپه تاریخی مرادخان چی روستای توآباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله