Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که با ادای سوگند ۳ عضو دموکرات به عنوان سناتورهای جدید و همچنین حضور معاون رئیس‌جمهور این کشور در جایگاه ریاست، دموکرات‌ها اکثریت مجلس سنا را در اختیار گرفتند.

به گزارش مشرق، رسانه های آمریکایی از کسب اکثریت مجلس سنای این کشور توسط دموکرات ها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مجلس سنای آمریکا بامداد پنج شنبه به ریاست «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور این کشور، تشکیل جلسه داد و طی آن سه عضو جدید و دموکرات این مجلس به عنوان سناتور در برابر هریس ادای سوگند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سنا گزینه بایدن برای اطلاعات ملی آمریکا را تایید کرد

علیرغم مساوی بودن تعداد سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه در ۵۰ کرسی، اما رسانه‌های آمریکایی دموکرات‌ها را حائز اکثریت برتری و کنترل بر مجلس سنای ایالات متحده معرفی کردند.

در همین راستا، هریس طی سخنرانی در جایگاه رئیس سنا، از «چاک شومر» سناتور ارشد دموکرات، به عنوان «رهبر اکثریت» سنا یاد کرد. همچنین «میچ مک‌کانل» سناتور ارشد جمهوریخواه، به عنوان «رهبر اقلیت» سنا لقب گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی مجلس سنای آمریکا حزب دموکرات آمریکا دموکرات ها مجلس سنای مجلس سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین گزارش‌های تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور پیش از مهلت مقرر تدوین و در اختیار مسؤولان و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.

این مجلدها شامل «گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی»، «گزارش تحلیلی تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت»، «گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای تکالیف قانونی» و «گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها» است.

کد خبر 6080673 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • اوکراین: احساس می‌کنیم غرب ما را در جنگ تنها گذاشته است
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)