Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهرداد میناوند که مدتی به عنوان مشاور مالک خیبر خرم آباد در میادین ورزشی حضور داشت، به بیماری کرونا مبتلا شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.
به گزارش آریا، اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس در پیامی برای مهرداد میناوند آرزوی سلامتی کردند‌. به نقل از سایت رسمی پرسپولیس؛ در پیام سرخ ها آمده است: اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس در پیامی، برای مهرداد میناوند آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران که بازی‌های درخشان او در لیگ قهرمانان اروپا، بخشی از تاریخ فوتبال ایران است به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری است.
از همه هواداران پرسپولیس، جامعه فوتبال ایران و مردم کشور درخواست می‌کنیم برای سلامتی میناوند دعا کنند تا این چهره سرشناس فوتبال کشور دوباره به آغوش خانواده بازگردد. باشگاه پرسپولیس همچنین بار دیگر مراتب قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های کادر درمان اعلام می‌کند.
دکتر لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران اعلام کرد مردم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند. دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران در خصوص وضعیت مهرداد میناوند اظهار داشت: متأسفانه حال عمومی مهرداد میناوند، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران بسیار وخیم و 80 درصد ریه او درگیر ویروس کرونا شده است. از لحظه ورود میناوند به بیمارستان اقدامات پیشرفته پزشکی برای بهبود وضعیت او انجام شده اما هنوز روند بهبودی حاصل نشده است.  
وی در ادامه افزود: از همه مردم و اهالی فوتبال می‌خواهیم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند تا به امید خدا و تلاش مجموعه بیمارستان روند بهبودی حاصل شود.
مهردادکه متولد 1354 است به قدری خوب بود که عباس پناهی مربی خوب آن روزها که مربی محتبی محرمی هم بود و تیم آتش نشانی را هدایت می کرد با موتور هوندا دنبالش می آمد و او را به تمرینات می برد.پناهی که متخصص دفاع چپ ساختن بود میناوند خیلی زود شناخته بود و شبانه روزی از مهرداد مواظبت می کرد. رفقای او را تحت نظر داشت و خیلی زود مهرداد را به جامعه فوتبال معرفی کرد. میناوند در 19 سالگی برای گذراندن سربازی به پاس تهران  پیوست و بعد از خدمت  راهی پرسپولیس شد. تیمی که عاشقش بود و آرزو داشت در این تیم بازی کند. در تیم ملی ماندگار جام ملتهای 1996 امارات یکی از ملی پوشان ایران بود . تیمی که کره را شش تایی کرد و به عربستان سه گل زد.
سه سال در پرسپولیس بود و خیلی زود لژیونر شد و به اشتورم گراتس اتریش پیوست . بعد از چند سال و بازی کردن برای این تیم در شارلوا و الشباب امارات دیده شد و دوباره سال 82 به تیم کهکشانی آن زمان پرسپولیس با مربیگری بگوویچ  بازگشت .مدت کمی در پرسپولیس بود ، به سپاهان پیوست و در 30سالگی و خیلی زود در راه آهن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
او که مهمان یکی از برنامه های اینترنتی پخش شده داربی در 22 دی ماه بود بازهم طرفداران خودش را شوکه کرد و بعد از 9روز از آن دیدار خبر بستریش بابت بیماری کرونا  و شرایط حادش خبر اول امروز فوتبال ایران شد. میناوند که به دفعات مختلف با یاران قدیم و رقبای دیروز و امروز اختلاف نظر پیدا کرده بود و سوژه روز رسانه های رسمی و غیر رسمی  بود امروز جامعه فوتبال را پشتیبان خودش دید . مانند روز بازی با تایلند در دوبی در سال 75 که باچپ به تو زد و با راست گل ایران زد و یا  نمایش بی نقصش جلوی عربستان در مقدماتی جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن وهمچنین  شبیه  نمایش خیره کننده اش همراه با پرسپولیس در شهریور 75 برابر الیمای قزاقستان.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جامعه فوتبال مهرداد میناوند ویروس کرونا بیمارستان لاله مهرداد میناوند فوتبال ایران جامعه فوتبال خیلی زود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 846147 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد