Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تردد در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی با لغو طرح ممنوعیت تردد پلاک‌های غیر بومی ۴۱ درصد افزایش یافت.

اسدالله جلال زاده، امروز پنج شنبه دوم بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، با هماهنگی پلیس راه هنگام اعمال محدودیت‌های تردد اقدام به پایش ورودی و خروجی‌های خراسان جنوبی کرد که پس از لغو ممنوعیت تردد، تمامی مسیرها بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سهولت کنترل ورودی و خروجی مرکز استان به همت نیروهای انتظامی و پلیس راه موجب کاهش قابل توجه تردد شده بود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: از زمان لغو طرح ممنوعیت تردد پلاک‌های غیر بومی در استان، تاکنون مجموع ورودی و خروجی در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۴۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تردد کروناویروس محدودیت های کرونایی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از افزایش  ۳۴ درصدی پرداخت صدقات مردم استان، پارسال در مقایسه با سال قبل از آن خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان از سال گذشته تاکنون جمع آوری شده است.

عبدالرحیم لطفی افزود: در این مدت بیش از ۸ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب و کارتخوان  پرداخت شده است.

به گفته وی بیشترین درآمد صندوق‌ها مربوط به مشترکات خانگی بوده که بیش از ۹ میلیارد تومان از این محل جمع آوری شده است.

لطفی مجموع مشترکان صدقات استان را ۱۹۸ هزار و ۵۳ مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۰۶ هزار و ۷۳۸ مشترک صنادیق کوچک، تعداد ۳ هزار و ۵۰۷ صندوق بزرگ معابر واماکن و تعداد ۸۷ هزار و ۸۰۸ مشترک دارای کد QR است.

لطفی گفت: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی، آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.

به گفته لطفی برای تمامی مشترکین صنادیق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب شده که می‌توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی بصورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند.

وی از طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی کمیته امداد با نام " سامانه نیکوکاری" در راستای هوشمندسازی خدمات و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، دسترسی آسان در واریز کمک و جلوگیری از استهلاک پول ملی خبر داد و افزود: همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با دریافت این سامانه از نرم افزار کافه بازار و نصب برنامه مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، همه کمک‌های خود را به هر نیتی که دارند پرداخت کنند.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی