Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی شیاطین سرخ تلاش می کند تا از میزان فشار موجود روی بازیکنان تیمش بکاهد.
به گزارش آریا، اوله گونار سولسشر پس از برد 2-1 منچستریونایتد در خانه فولام، از عملکرد تیمش و به طور مشخص پل پوگبا رضایت بالایی داشت. به نقل از BT Spor-t، گل زودهنگام آدمولا لوکمن کار شیاطین سرخ را سخت کرد ولی ادینسون کاوانی و پوگبا با گل های مهم خود، سه امتیاز این بازی را به حساب منچستریونایتد واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر پس از بازی گفت:
شروع جالبی نداشتیم ولی حس می کنم لازم بود آن گل را دریافت کنیم، چرا که پس از گل آن ها خوب بازی کردیم. باید به خودمان می آمدیم و پس از آن واقعا خوب بودیم. ما تیمی نیستیم که آفسایدگیری کند و باید با یار حریف حرکت می کردیم. البته واکنش خوبی نشان دادیم. پل گل فوق العاده ای زد و ما فرصت های دیگری هم برای تمام کردن کار داشتیم ولی طبیعی است وقتی اختلاف یک گل باشد و حریف بازیکنانش را جلو بفرستد، قلب تان به درون دهان تان می آید! کسب دو امتیاز اضافی در چنین بازی های نزدیکی حیاتی است. باید ببینیم در نهایت به کجا می رسیم.  
سولسشر اضافه کرد.  
پل واقعا موثر ظاهر شده است. همیشه گفته ایم که هر کاری از دست او بر می آید. پل با تعهد بالایی بازی کرد و چند تکل هم زد. او آماده است و می تواند در وسط زمین و در کنار خط بازی کند. این که پل به آمادگی برسد اهمیت زیادی دارد و حالا به چنین سطحی رسیده است. واقعا خوب بازی کرد.
سولسشر در مورد رقابت تیمش برای عنوان قهرمانی گفت:
وقتی نیمی از فصل گذشته باشد و در صدر حضور داشته باشید، چنین مباحثی مطرح می شود ولی ما به این فکر نمی کنیم و فقط باید بازی به بازی پیش برویم. این فصل خیلی غیر قابل پیش بینی است.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدتی است که به اسپانیا مهاجرت کرده و همراه خانواده‌اش در شهر مادرید زندگی می‌کند.

دل پیرو امروز از فرصت زندگی در پایتخت اسپانیا استفاده کرده و برای تماشای تمرین رئال مادرید به کمپ تمرینی شاگردان کارلو آنچلوتی رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده و در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید از کارلو آنچلوتی تمجید کرد: "او مربی بسیار باهوشی است، واقعاً به بازیکنان و کادرش گوش می‌دهد. بزرگترین ویژگی او این است که می‌داند چگونه یک فضای ایده‌آل برای قهرمانی ایجاد کند."

جود بلینگام؟
علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی، فنی و توجه به گلزنی، شخصیت او بسیار قابل توجه است. آمدن به باشگاهی مانند رئال مادرید و بازی با آن شخصیت و کنترل احساسات و بازی او، واقعا باور نکردنی است. بلینگام کاملاً چشمگیر است.

لیگ قهرمانان اروپا؟
رئال مادرید پس از شکست منچسترسیتی در یک چهارم، پر از اعتماد به نفس است و آن‌ها سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان دارند.

تشویق در سانتیاگو برنابئو وقتی که فوتبالیست بودید؟
شما انتظار چنین چیزی را ندارید. آن تشویق دیوانه کننده بود، یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای من است. اکنون فرصت دیگری به دست آوردم تا از هواداران ریال تشکر کنم.

دیگر خبرها

  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد