Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@23:06:33 GMT

صعود سپاهان، شهرداری ارومیه و هراز آمل

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۹۸۳

تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه و هراز آمل، صعود خود را به پلی اف لیگ برتر والیبال قطعی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در هفته بیست و دوم این مسابقات، فولاد مبارکه سپاهان ۳ به صفر آذر باتری ارومیه را شکست داد و با کسب شانزدهمین برد به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله حذفی را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...
شهرداری ارومیه ۳ به ۱ شهردای قزوین را مغلوب و صعودش را مسجل کرد....
لبنیات هراز آمل ۳ به ۲ از سد سایپای تهران گذشت و با ۱۶ برد، در جمع تیم‌های مرحله‌ی پلی اف قرار گرفت.
فولاد سیرجان در ۳ ست پیاپی مقابل خاتم اردکان پیروز شد و چهاردهمین برد فصل را جشن گرفت.
شهداب یزد ۳ به ۱ بر پیکان تهران پیروز شد؛ و ... شهرداری ورامین ۳ به صفر مقابل راه یاب ملل مریوان به برتری دست یافت. هفته بیست و سوم رقابت‌ها جمعه برگزار می‌شود. برچسب ها: سپاهان ، شهرداری ارومیه ، هراز ، والیبال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سپاهان شهرداری ارومیه هراز والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

اگرچه در پایان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر بیشتر نگاه‌ها به ادامه تعقیب و گریز پرسپولیس و استقلال در صدر جدول معطوف شد اما این روز پرحادثه یک اتفاق جانبی مهم دیگر هم داشت؛ اینکه به‌نظر می‌رسد ژوزه مورایس و پاکو خمس را عملا به پایان راه در ایران رساند. در این هفته از مسابقات سپاهان در خانه مقابل نساجی با تساوی بدون گل متوقف شد و تراکتور هم در زمین خودش شکست سنگین و باورنکردنی ۴بر یک در برابر ذوب‌آهن را تجربه کرد. جو هر دو ورزشگاه هم به‌شدت علیه اهالی تیم و ازجمله کادرهای فنی بود و این التهاب‌ها بعد از مسابقه در میکسدزون، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ادامه یافت. حقیقت این است که اصفهان و تبریز آماده وداع با مورایس و خمس شده‌اند، مگر اینکه مثلا سودای فتح جام‌حذفی مانع از اتخاذ این تصمیم در بازه زمانی فعلی شود.

سپاهان؛ تیم رها شده‌ها

اگر نمایش سپاهان مقابل نساجی را دیده باشید، احتمالا به ما حق خواهید داد که آن را در زمره بدترین بازی‌های این فصل بدانیم؛ مسابقه‌ای که بی‌اشتیاقی طلایی‌پوشان در آن از صد فرسخی آشکار بود. در شرایطی که گمان می‌رفت سپاهان مقابل تیم قعر جدولی نساجی فرصت خوبی برای کسب یک برد پرگل و خروج از بحران به‌دست آورده اما شاگردان ژوزه مورایس آنقدر بی‌اشتها و رها بودند که به جرأت می‌توان گفت اگر بازی تا همین الان ادامه پیدا می‌کرد هم بعید بود به گل برسند! آمار سپاهان بسیاری از مسائل را آشکار می‌کند؛ آنجا که این تیم در ۱۳بازی اخیر خود فقط صاحب ۳برد شده، ۲بار هم مساوی کرده و در ۸بازی دیگر مقابل رقبا شکست خورده است.

تا یک جایی می‌شود اینها را به اتفاقات اول فصل، کسر و بازگشت امتیاز، محرومیت و لغو محرومیت بازیکنان نسبت داد اما نادیده گرفتن کم و کاستی‌های فنی ممکن نیست. اصلا چه بسا همین بهانه‌تراشی‌ها هم بود که به مجموعه سپاهان فرصت کافی داد تا به‌طور کامل از ریل رقابت برای قهرمانی خارج شود. در هر صورت امروز سپاهان با یکی از گران‌ترین تیم‌های تاریخش عملا بختی برای قهرمانی ندارد و کار به جایی کشیده که جمعه‌شب معدود تماشاگران حاضر در نقش جهان اقدام به تشویق محرم نویدکیا کردند. بعد از ۲سال حضور در ایران و در اختیار داشتن این همه امکانات، کسب چنین نتایجی از سوی مورایس هرگز قابل‌قبول نیست؛ مردی که گویا این اواخر حواشی‌اش هم بر متن چربیده است!

تراکتور و سرمربی بدقلق

تکلیف منتقدان فوتبال با پاکو خمس روشن نیست. او در بیشتر از یک سالی که در تراکتور مشغول کار بوده، گاهی امضایش را به‌عنوان یک مربی مبتکر نشان داده و تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما درست وقتی قرار است این روند استمرار پیدا کند، اتفاقاتی رخ می‌دهد که همه را ناامید می‌کند. همین اواخر هم تراکتور نتایج خوبی گرفته بود. بعد از باخت به استقلال در ورزشگاه آزادی، تیم تبریزی طی ۱۱بازی صاحب ۸برد، ۲مساوی و یک شکست شد و عملا خودش را به کورس مدعیان اضافه کرد اما ابتدا تساوی ناامیدکننده مقابل سپاهان در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگار به ثبت رسید و بعد مساوی دیگری مقابل آلومینیوم اراک و دست آخر هم شکست ۴گله در برابر ذوب‌آهن. هر ۳مسابقه هم در تبریز برگزار شدند تا تلخکامی کسب این نتایج دوچندان شود. همه اینها در کنار خلق تنگ خمس و بدقلقی‌های او در نشست‌های خبری‌اش باعث شده حوصله تراکتوری‌ها سر برود و حتی کار به طعنه و کنایه اینستاگرامی معاون باشگاه علیه سرمربی اسپانیایی بکشد.

تماشاگران معترض تبریزی البته جمعه‌شب بیشتر ترجیح دادند از بازیکنان انتقاد کنند اما به‌نظر می‌رسد چوب خط خمس هم در تبریز پر شده است.

کد خبر 844192 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • صعود دلاورانه گرمسیری به فینال
  • صعود مقتدرانه ساروی به نیمه‌نهایی
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • صعود علیزاده به نیمه نهایی
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟