Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این که طرح توسعه ۱۲ هزار و ۹۹۹ متر شبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی و زمینی و روشنایی معابر در سطح شهرستان اجرایی گردیده گفت: به منظور استمرار خدمات دهی به مشترکان و ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی، ۱۵ هزار و ۴۱۵ متر شبکه توزیع برق هم از آغاز امسال تا به حال، اصلاح و بهینه سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: برای تغذیه برق مشترکان جدید و ظرفیت سازی لازم، ۱۷ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق با قدرت سه هزار و ۳۶۰ کیلوولت آمپر نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این که در راستای پروژه‌های کاهش تلفات برق، یک هزار و ۷۵۸ متر کابل خودنگهدار از شروع سال جاری تا زمان حاضر احداث شده بیان کرد: در راستای طرح‌های هوشمندسازی، ۸۲ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فهام نصب و در مدار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی اصلاح شبکه برق توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن محمدی صبح یکشنبه در بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های عمران شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه‌ها، بر اهمیت تکمیل به‌موقع آن‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

محمدی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های فنی و اجرایی شهرداری قدردانی کرد و اطمینان داد که تمامی تلاش‌ها برای رفع موانع و چالش‌های پیش رو به کار گرفته خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر تأکید ویژه‌ای بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌ها داشت و از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

اعضای شورای شهر بوشهر به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری، در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های عمرانی، از چندین پروژه فعال در سطح شهر از جمله ساحل‌سازی حریم ۶۰ متری حدفاصل پارک شغاب تا آب‌شیرین‌کن، ساحل‌سازی پارک مروارید، ایجاد پارک حاشیه‌ای بزرگراه امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات، گذر خواجه‌ها و… بازدید به عمل آوردند.

این بازدید، فرصتی بود تا مسؤولان مستقیماً با چالش‌ها و مسائل موجود در محل پروژه‌ها آشنا شوند و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 6083985

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود