Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ناحیه ۵ منطقه ۱۶ در این‌باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «این بانوی زحمتکش خدمات شهری هنگام‌ تردد در محوطه بوستان شهید رجایی متوجه کیف پول و مدارک باارزشی می‌شود که ۳۰ میلیون تومان ارزش مادی داشت، بنابراین از همان لحظه به کمک نشانی و شماره تلفن‌هایی که در مدارک وجود داشت تلاش کرد کیف و مدارک پیدا شده را به دست صاحبش برساند که پس از چند ساعت موفق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«میثم صمدی» با قدردانی از اقدام خداپسندانه کارگر شریف خدمات شهری منطقه ۱۶ اضافه کرد: «در بررسی‌ها متوجه شدیم که این بانوی زحمتکش با حقوق ناچیز کارگری در یک خانه ۳۵‌مترمربعی با همسر و فرزندانش زندگی کند و به رزق و روزی حلال قانع است.»
برپایه این گزارش، مسئولان ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۶ با اهدای لوح تقدیر و هدیه از کارگر خدمات شهری تجلیل کردند.

کد خبر 579973 برچسب‌ها همشهری محله شهردار منطقه ۱۶

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله شهردار منطقه ۱۶ منطقه ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: معبر پیاده متعلق به عابران است و سد کردن این مسیر با هر عنوان و توسط هر فرد و صنفی، تخلف محسوب می‌شود و مدیریت شهری طبق ماده ۵۵قانون شهرداری‌های تهران می‌تواند با متخلفان برخورد کند. علاوه بر این شهرداری تهران هم وظیفه دارد برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و به‌ویژه اقشار خاص مانند معلولان، جانبازان، سالمندان و... پیاده‌روها را مناسب‌سازی‌ کند. براساس طرح جامع مناسب‌سازی‌، باید ۳۸۰کیلومتر از معابر برای تردد اقشار خاص ازجمله معلولان و... مناسب‌سازی‌ شود که مدیران شهری در ادوار گذشته این موضوع را پیگیری کردند و حدود ۴۰درصد مناسب‌سازی‌ صورت گرفته است. مدیریت شهری دوره ششم هم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان بر خود تکلیف دانسته تا ۶۰درصد باقیمانده مناسب‌سازی‌ را تا پایان دوره مدیریت خود انجام دهد.

آنطور که حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده: «کارهای انجام شده طی ۲سال اخیر در این حوزه، بی‌سابقه بوده و در مقایسه با ۱۶سال گذشته مدیریت شهری، برابری می‌کند.» در ادامه نگاهی به آخرین وضعیت مناسب‌سازی‌ پیاده‌روها در مناطق ۲۲گانه خواهیم داشت. آمارهای ارائه شده متعلق به سال ۱۴۰۲است.

کد خبر 845109 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • ۲۰ خانه نورانی در یک محله تاریخی | رسم ماندگار وقف زمین یا خانه در کن برای ساخت مسجد
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک