Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@23:41:48 GMT

مهمترین مطالبات مردم عدالت و قاطعیت به امور است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۱۳۰

مهمترین مطالبات مردم عدالت و قاطعیت به امور است

آیت الله شاهچراغی با اشاره به همراه بودن مردم با دستگاه قضائی گفت: مردم مطالباتی هم دارند و یکی از مهمترین این مطالبات عدالت، قاطعیت و رسیدگی به امور است که دستگاه قضائی توجه خوبی به آن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله «سید محمد شاهچراغی» در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، به حمایت‌های مردمی و پشتیبانی مردم از دستگاه قضائی اشاره داشت وگفت: دستگاه قضائی هم برای مردم مفید است چرا که حق و حقوق آنان را می‌گیرد و نمی‌گذارد به آنها ظلم شود و هم برای مفسدان خوب است که جلوی آتش جهنم را برایشان می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان رسیدگی فوری و دقیق به امور مردم، را یکی از موفقیت‌های قوه قضائیه  عنوان کردوافزود: مسئولان و نمایندگان خوبی در استان وجود دارند و باید دست به دست هم از ظرفیت‌های استان سمنان استفاده کنیم.

 

وی تزریق امید به جامعه را از برکات سفرهای استانی برشمردوبیان کرد: مردم ولایی و انقلابی استان ممتاز سمنان از حضور رئیس دستگاه قضا در این استان بسیار خوشحال، قدردان و سپاسگزار هستند.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه سفرهای استانی شجاعانه رئیس قوه قضائیه، با توجه به  شیوع کرونا بسیار مردم‌پسند و بابرکت است اضافه کرد: حضور در استان‌ها و رفع و رسیدگی به مشکلات مردم سبب می‌شود تا مردم به نظام و رهبری امیدوار شوند و نیاز به استمرار این سفرها است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهمترین مطالبات مردم دستگاه قضائیه نماینده ولی فقیه در استان سمنان دستگاه قضائی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ!

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

شیخ حسن البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید میکرد من حمله موشکی به ایران نکرده ام!

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد گفت: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود