Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:54:48 GMT

تردد در جاده‌های خراسان جنوبی ۴۱ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۱۶۵

تردد در جاده‌های خراسان جنوبی ۴۱ درصد افزایش یافت

اسدالله جلال‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدودیت ورود و خروج در شهرهای خراسان جنوبی از ۲۰ دی ماه با توجه به تغییر وضعیت شیوع کرونا در استان لغو شد.

وی اظهار داشت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هماهنگی پلیس راه هنگام اعمال محدودیت‌های تردد اقدام به پایش ورودی و خروجی‌های خراسان جنوبی کرد و پس از لغو ممنوعیت تردد، تمامی مسیرها بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سهولت کنترل ورودی و خروجی مرکز استان به همت نیروهای انتظامی و پلیس راه موجب کاهش قابل توجه تردد شده بود.

براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی از روز شنبه ۲۷ دی ماه، شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاینات، نهبندان، زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (متوسط خطر) و شهرستان‌های خوسف، درمیان، بشرویه و سربیشه در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و پیش از اجرای محدودیت‌های جامع کرونایی (اول آذر)، هفت شهرستان استان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) بودند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از اول آذر امسال همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز شد که همچنان ادامه دارد و وضعیت چهارگانه (قرمز، نارنجی، زرد و آبی) و نوع محدودیت‌های مرتبط، متناسب با روند بیماری در هر شهر تعیین و اعمال می‌شود.

براساس این طرح در مناطق قرمز و نارنجی، ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی ممنوع است و تردد ضروری نیاز به مجوز دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا خراسان جنوبی تردد جاده ای محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا خراسان جنوبی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا خراسان جنوبی تردد جاده ای محدودیت های کرونا اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها