Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گروسی معتقد است برخی از افراد خاصی که جایگاهی در استقلال ندارند به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند

محسن گروسی مهاجم سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ بیستم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محسن گروسی در مورد پیروزی 3-1 استقلال برابر تراکتور و صدر نشینی این تیم به مهر گفت:

آبی پوشان یک بازی منطق و خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد در تبریز کار سختی است. خصوصاً در مقابل تراکتوری که به دنبال رسیدن به صدر جدول بود. استقلال یک فوتبال منطقی را انجام داد و به اعتقاد من روز، روز استقلال بود. فکری توانست با یک اَرنج خوب، بازی را از آن خود کند و بتواند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کرده و به صدر جدول بازگردد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اشتباهات تراکتور برابر استقلال تهران گفت:

تا اشتباه در فوتبال وجود نداشته باشد، گلی به ثمر نخواهد رسید. به نظر من قدرت تهاجمی استقلال باعث شد تا آنها در خط دفاع اشتباهات زیادی داشته باشند. آبی پوشان آنقدر از جلو پرس کردند که باعث شدند خط دفاع تراکتور اشتباهات فراوانی کند و این مسئله باعث شد تا استقلال به گل اول دست پیدا کند. در نیمه دوم هم استقلال درست برعکس بازی با پرسپولیس کاملاً بر بازی مسلط بود. اشتباهات خط دفاعی بسیار کم شد و ارائه یک بازی منطقی باعث پیروزی استقلال شد.

گروسی در مورد حاشیه سازی برای فکری و اینکه برخی با صحبت‌ هایی که می ‌کنند خواستار جدایی فکری از استقلال هستند، تصریح کرد:

وقتی یک تیم نتیجه می ‌گیرد و عملکرد قابل قبولی دارد برکناری سرمربی اش بی معنی است. فکری تا این جای کار عملکرد قابل قبولی داشته است. درست است که در چند بازی بد بودند اما دلیل نمی ‌شود که کارنامه او را زیر سوال ببریم. آبی پوشان در چند سال گذشته درست بر خلاف این فصل، هیچ وقت شروع خوبی نداشتند اما استقلال امسال توانست نتایج خوبی گرفته و حالا صدرنشین باشد.

گروسی افزود:

متأسفانه افراد خاصی که به دنبال منافع شان در استقلال بودند حالا در این شرایط به دنبال حاشیه سازی هستند تا بتوانند تیم را وارد بحران کرده و شرایط را بر هم بزنند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند اما با شناختی که از فکری داریم به طور حتم اجازه نخواهد داد حواشی بر شرایط استقلال وارد شده و این تیم دچار بحران شود.

مهاجم سابق استقلال در مورد دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر نارنجی پوشان سایپا گفت:

سایپا تیم خوبی است؛ آنها بازی آخر خود را با پیروزی به پایان رساندند و این تیم می‌ تواند برای استقلال دردسرساز شود. البته اگر استقلال داعیه قهرمانی دارد باید این تیم را به راحتی شکست دهد. اگر استقلال به دنبال این است که در پایان فصل جام را بالای سر ببرد باید حریفان را شکست دهد تا قهرمان این فصل لیگ شود اما فکری نباید سایپا را دست کم بگیرد زیرا این تیم بازیکنان باانگیزه ای دارد و یک مربی به نام صادقی دارد که تفکرات او امروزی است و چون مربی جوانی است مطمئناً تمام تمرکز خود را برای دانش بیشتر مربیگری به کار بسته تا بتواند موفق باشد.

گروسی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بازیکنان استقلال برابر تراکتور عملکرد بهتری داشتند؟ افزود:

تمامی اعضای تیم چه آنها که بازی کردند و چه آنها که روی نیمکت بودند جزو بهترین ‌ها بودند. وقتی یک تیم پیروز می ‌شود همه با هم در این موفقیت شریک هستند و من اعتقاد دارم مجموعه استقلال خوب بود که توانست تراکتور را شکست دهد.

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محسن گروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی