Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرآیند برگزاری جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال کمیته امداد اصفهان با راه اندازی کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷* از اول بهمن ماه آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آغاز فرآیند جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷* از اول بهمن ماه به طور ویژه برای این رویداد بزرگ، فعال شده و آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم زارع افزود: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه گیری کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال های قبل و با تاکید بر روش های الکترونیکی آغاز شده است، ولی بر اساس سنت هر سال این نهاد پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی نیز برپا خواهند شد.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم مانند سال های قبل در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه به ترتیب ویژه مدارس و دانش آموزان در سطح شهر و مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.

زارع تاکید کرد: برپایی این پایگاه ها به شرایط مربوط به محدودیت های کرونایی و نظر مراجع ذی ربط وابسته است و در صورت غیرحضوری بودن مدارس در آن روزها از بستر نرم افزار آموزشی شاد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک های اولیا و دانش آموزان استفاده می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان برنامه این نهاد در جشن نیکوکاری امسال را فراهم کردن بستر پرداخت عیدی به خانوارهای تحت حمایت به اندازه حداقل نیمی از کمک معیشت ماهیانه دریافتی آنها اعلام کرد و گفت: تحقق این هدف و شیرین شدن کام نیازمندان در نوروز ۱۴۰۰، به همت و تعاون مردم استان وابسته خواهد بود.

زارع یادآور شد: علاوه بر کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، پایگاه اینترنتی emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای مشارکت در جشن نیکوکاری در اختیار مردم استان اصفهان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی جشن نيكوكاري کمک های مردمی همه باهم علیه کرونا مسئولیت اجتماعی در برابر کرونا جمع آوری کمک جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم

سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در آیین واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد گفت: خرسندیم که بیش از ۳۳هزار مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود. مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های جدی افراد فاقد مسکن است. کمیته امداد تا جایی که در توانش باشد هزینه مددجویان را پرداخت می‌کند، اما تامین مسکن آرامش خاصی را به تمام اعضا خانواده می‌دهد و از همه این موارد متفاوت‌تر است./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • آمار زکات فطریه استان تهران اعلام شد
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید