Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:21:01 GMT

هرمزگان در کنترل بحران کاری موفق عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۱۹۵

هرمزگان در کنترل بحران کاری موفق عمل کرده است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، کوروش یزدان در نشست تخصصی با مراجع حل اختلاف هرمزگان و روسای اداره‌های زیر مجموعه وزارت تعاون در این استان ابراز داشت: بحران کرونا در اسفند سال گذشته و ۲ ماه ابتدایی سال جاری منجر به آسیب دیدن کارگاه‌های فعال و مشاغل شد.

وی ادامه داد: بخش خدمات کشور در آن بازه زمانی ۶۳ درصد و هرمزگان ۷۲ درصد، بخش صنعت و معدن کشور ۳۰ و هرمزگان ۲۱ درصد و بخش کشاورزی کشور حدود سه و چهار دهم درصد و هرمزگان پنج درصد آسیب را متحمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هرمزگان توانست با بازگشت به کار ۹ هزار و ۷۰۶ نفر از ۱۴ هزار و ۲۹۳ نفری که براثر شیوع بیماری کرونا بیکار شده بودند و بیمه بیکاری دریافت می‌کردند یعنی برابر با ۶۷ درصد بیکار شدگان ناشی از کرونا در ۹ ماه گذشته مجدد شاغل شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هم در این نشست گفت: ۲۳۶ دادخواست واصله در ۹ ماهه امسال در هیات حل اختلاف منجر به ۲۲۲ رای صادر شد که از این تعداد ۴۴ رای به سازشی بود.

هادی ابراهیمی ادامه داد: همچنین تعداد دادخواست های واصله در هیات تشخیص هرمزگان در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۳۵۳ مورد بود که از این تعداد یک‌هزار و ۴۱۳ رای صادر شد که ۶۲۰ رای منجر به سازش شده است.

وی گفت: تعداد درخواست‌های مشاوره روابط کار به مراجعان افزون‌بر ۱۸ هزار مورد بود که برخی از این مشاوره ها با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی انجام شد.

این نشست با هدف بررسی مسایل مختلف مربوط به حوزه روابط کار و سامانه جامع روابط کار و مسایل مربوط به سامانه با حضور مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مشاور فناوری اطلاعات معاونت روابط کار وزیر و اعضای مراجع حل اختلاف استان هرمزگان برگزار شد.

برچسب‌ها کرونا هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرعباس نرخ اشتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کرونا هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرعباس نرخ اشتغال اخبار کنکور روابط کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)