Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:01:46 GMT

صوفیانی: انگار بیست سال است لیگ برتری هستیم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۲۷۵

صوفیانی: انگار بیست سال است لیگ برتری هستیم

مس فسنجان توانست در خانه حریف یک پیروزی شیرین به دست بیاورد تا روز به روز بیشتر در مسیر پیشرفت قدم بردارد و  خودش را به رتبه تک رقمی نزدیک کند.

به گزارش ورزش سه، داود نوشی صوفیانی که در چند بازی اخیر به جای ناصر سالاری مصدوم به میدان رفته در این خصوص به خبرنگار ما گفت : در این بازی جشنواره گل راه افتاده بود و خوشبختانه به نفع ما تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتم دو گل بخورم و اگر ما سه بر صفر می بردیم خیلی جذاب تر می شد اما یکی از گل ها در شرایط حساسی به ثمر رسید .


او در خصوص اینکه در ابتدا موفق شد پنالتی را بگیرد ادامه داد : بله من توپ بازیکن حریف را گرفتم ولی متاسفانه در ریباند گل شد که اگر آن اتفاق نمی افتد واقعاً خوشحال می شدم درحالی که به نظر من آن صحنه  پنالتی نبود ولی خدا را شکر که ما با تمام اتفاقاتی که در بازی افتاد توانستیم پیروز میدان شویم.


این دروازه‌بان که بجای ناصر سالاری به میدان می رود در این خصوص گفت : شاید مصدومیت سالاری  و این توفیق اجباری برای من خیلی خوب شد گرچه از مصدومیت او  خوشحال نیستم ولی تلاش کردم از زمانی که درون دروازه قرار گرفتم تمام توانم را بگذارم و نتایجی که در این زمان گرفتیم هم قابل قبول بوده است . 


نوشی صوفیانی در پایان در خصوص تعریف و تمجید محمد ربیعی از او در کنفرانس خبری بعد از بازی افزود: جا دارد از مربی خوبم آقای ربیعی تشکر کنم . او رابطه گفته است که من با کلاس و با شخصیت هستم درحالیکه دقیقاً خودش اینگونه است و با کلاس کاری ای  که دارد کاری کرده که انگار نه انگار اولین سال است که مس رفسنجان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند بلکه تیم آقای ربیعی به نوعی بازی می کند که انگار بیست سال است در  لیگ برتر حضور دارد!

داود نوشی صوفیانی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: داوران برای رقبای ما آسان پنالتی می‌گیرند و برای ما سخت. - اخبار ورزشی -

مجید علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: دربی  اصفهان، بازی خوب و پایاپایی بود و بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بازی را طبق روندی که آقای ربیعی گفته بود رو به جلو بردیم؛ نظرم اعلام پنالتی، شرایط را برای ما کمی سخت کرد. در صورتی که فکر نکنم پنالتی آنچنانی بود. تصمیم داور برای اعلام پنالتی کمی سختگیرانه بود. مشابه همین اتفاق در بازی استقلال خوزستان و شمس آذر برای ما افتاد اما پنالتی گرفته نشد.

بازیکن ذوب‌آهن راجع‌ به موقعیت‌های گلزنی از دست رفته تیمش، عنوان کرد: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. در 5-4 مسابقه اخیر خیلی خوب بازی کردیم، اما نتایج دلخواه ما نبود. از نظر موقعیت کمی بدشانس بودیم. داوران برای رقبای ما آسان پنالتی می‌گیرند اما برای ما سخت. امیدواریم همین شرایط را حفظ کنیم تا روند نتایج را تغییر دهیم.

علیاری در پاسخ به این سؤال که بعد از استعفای محمد ربیعی شرایط سبزپوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من قبلاً هم شاگرد ایشان بودم. با حضور محمد ربیعی شرایط‌مان رو به پیشرفت است؛ اما به دلیل مصدومیت چند بازیکن، دست سرمربی روی نیمکت خیلی بسته است و ما مثل سپاهان بازیکن آنچنانی که بخواهیم تعویض کنیم؛ اما ما خوب کار می‌کنیم و تلاش‌مان ادامه می‌دهیم، ان‌شاءالله نتایج هم برای ما برمی‌گردد. نمی‌شود که همیشه بدشانس باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • هفته بیست و هفتم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط