Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تداوم عملیات بازگشایی ۴۸۲ راه روستایی گرفتار در برف خبرداد.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آماده‌ باش ۶۸ اکیپ از نیروهای راهداری با توجه به اعلام هواسناسی مبنی بر پیش بینی بارش سنگین برف در استان، اظهار کرد: ۱۴۹٠ مسیر روستایی در سطح استان به صورت کامل برفروبی شده و ۴۸۲ راه روستایی نیز در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به بکارگیری ۴۲۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری و نمک پاشی محورهای استان تصریح کرد: تمامی راههای بین شهری در سطح استان باز و تردد در جریان است.

شکری با بیان اینکه وزش باد و کولاک شدید و کاهش دید در برخی محورها عملیات بازگشایی مسیر را با مشکل مواجه می کرد، گفت: در حال حاضر مسیر بوکان- مهاباد(محور برهان) بدلیل کولاک شدید مسدود است که با تلاش نیروهای راهداری بزودی بازگشایی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بابیان اینکه بارش برف اکثر جاده های استان را تحت تاثیر قرارداده بود، ادامه داد: محورهای سردشت - مهاباد ، سردست - مرز کیله،  مهاباد - بوکان ، پیرانشهر تمرچین ، ارومیه -  راژان،  ارومیه - سرو ، چالدران - شوط،  چالدران - آواجق،  نقده - پیرانشهر،  سردشت - پیرانشهر و نقده - ارومیه از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برفروبی در آنها انجام شده است.

وی یادآور شد:  راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها استان را بر حسب اولویت و میزان تردد بازگشایی میکنند و از هم وطنان گرامی نیز درخواست می شود از تردد های غیر ضروری جاده ای اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما ازطریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان آخرین اخبار وضعیت راهها و شرایط جوی را رصد نمایند و وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برف روبی آذربایجان غربی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم