Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحسین سجادی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صرف اعتباری افزون‌بر پنج هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال با بهره‌مندی بیش‌از ١٧ هزار خانوار روستایی و عشایری در سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های افتتاحیه شامل ٢۶۵ پروژه جهادکشاورزی، ٨٢ پروژه نوسازی مدارس، ٨١ پروژه برقرسانی، ۶٠ پروژه بسیج سازندگی، ١۶ پروژه کمیته امداد امام خمینی(ره)، ١۶ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ١٢پروژه علوم پزشکی، ٨ پروژه ورزش و جوانان، چهار پروژه فناوری اطلاعات و یک پروژه کار و اموراجتماعی است که با حضور مسوولان استانی و کشوری افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های انقلاب در مناطق عشایری شمال و جنوب استان به همراه برگزاری رقابت‌های شترسواری، برگزاری رقابت‌های حفظ و قرائت قرآن کریم روستاییان و عشایر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،مدافعان سلامت،نیازمندان آسیب دیده از کرونا و ایتام، برپایی جشنواره غذاهای شیلاتی در مناطق صیادی چابهار و سیستان، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی با اعزام گروه‌های سیار به مناطق روستایی و عشایری، برگزاری رقابت‌های فرهنگی و ورزشی و برپایی دیدارهای چهره به چهره مردم و مسوولان از دیگر برنامه کارگروه روستایی و عشایری در مناطق روستایی و عشایری استان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان جامعه عشایری کشاورزی زاهدان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جامعه عشایری کشاورزی سیستان و بلوچستان جامعه عشایری کشاورزی زاهدان دهه فجر اخبار کنکور سیستان و بلوچستان روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است