Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید قهرمانی در سوپرجام ایتالیا خیلی مهم بود و باعث تقویت اعتماد به نفس تیم تحت‌هدایت آندره‌آ پیرلو برای ادامه فصل می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل ناپولی در دیدار سوپرجام ایتالیا برای نهمین بار فاتح این رقابت‌ها شد و جایگاه خود را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یووه در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه 64 و آلوارو موراتا در دقیقه 5+90 موفق به گلزنی شدند.

این هفتصدوشصتمین گل رونالدوی 35 ساله در بازی‌های رسمی (باشگاهی و ملی) دوران حرفه‌ای‌اش بود که او را تبدیل به بهترین گلزن تمامی ادوار کرد. فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس که اخیراً از رکورد 757 گل‌زده پله، اسطوره برزیل گذشته بود، با گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند، رکورد 759 گل‌زده ژوزف بیکان، مهاجم پیشین و فقید اهل جمهوری چک را هم شکست.

رونالدو که حالا شمار گل‌های زده خود با پیراهن یوونتوس را هم به عدد 84 رساند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: بابت قهرمانی در کوپا ایتالیا خوشحالیم. بازی سختی بود به خصوص که زمین بازی وحشتناک بود، اما ما کارمان را انجام دادیم. ما رویکردی متفاوت نسبت به بازی که مقابل اینتر انجام دادیم، به نمایش گذاشتیم. کسب این جام خیلی مهم بود و امیدواریم حالا با این قهرمانی اعتماد به نفس تیمی‌مان برای ادامه فصل بیشتر شود.

فوق‌ستاره 33 ساله راه‌راه پوشان تورین در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا یوونتوس می‌تواند برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بجنگد؟»، اظهار داشت: میلان و اینتر تیم‌های خیلی قدرتمندی هستند اما من بر این باورم که ما آنچه که برای قهرمانی نیاز است را داریم. کار خیلی دشواری خواهیم داشت امامعتقدم که قهرمانی در اسکودتو هنوز برای‌مان امکان‌پذیر است.

رونالدو: زلاتان بازیکن بی‌نظیری است/ رئال مادرید اشتباه کرد که حکیمی را فروخت

یوونتوس در حال حاضر با 33 امتیاز و البته یک بازی کمتر در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست و با میلان صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ناپولی یوونتوس کریستیانو رونالدو ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟

آلخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد، پس از تعویضش در نیمه دوم دیدار با بورنموث در لیگ برتر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، چندین پست انتقادی از سرمربی یونایتد را در فضای مجازی لایک کرد.

به گزارش ESPN، گویا بازیکن آرژانتینی یونایتد بعد از این اتفاق عذرخواهی هم کرده است ولی تنهاخ از رفتار این بازیکن ابراز ناراحتی کرده است و در نظر دارد عملکرد و رفتار او را در آینده بیشتر زیر ذره‌بین داشته باشد.

تنهاخ در این فصل با برخی از بازیکنان تیم مشکل داشته است. برای مثال مارکوس رشفورد در ژانویه به دلیل رفتن به یک کلوپ شبانه تنبیه شد و جیدون سانچو که تنهاخ را به دروغگویی متهم کرد، از یونایتد کنار گذاشته شد. او چهار ماه جدا از تیم تمرین کرد و در ژانویه راهی بوروسیا دورتموند شد.

قبل از آن نیز مربی هلندی با کریستیانو رونالدو دعوا داشت که منجر به مصاحبه طوفانی رونالدو علیه تنهاخ و در نهایت رفتنش از یونایتد شد.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها امیدش در این فصل قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که در نیمه‌نهایی باید به مصاف کاونتری برود و شاگردان تنهاخ امیدوارند فصل را با یک قهرمانی به پایان ببرند.

منبع: ایسنا

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان