Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ارشد کمیته بین‌المللی المپیک گفت: تعویق مجدد بازی‌های المپیک امکان‌پذیر نیست و بهتر است این رویداد بدون تماشاگر برگزار شود.

به نقل از Kyodo news، دیک پوند، عضو ارشد کمیته بین‌المللی المپیک گفت: المپیک می‌تواند بدون حضور تماشاگران برگزار شود. سوال این است که باید تماشاگران حضور داشته باشند یا اگر باشند، خوب است؟ به نظر من حضور تماشاگران خوب است اما ضروری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر شش، هفت گزینه برای حضور تماشگران در المپیک مطرح است که یکی از آن‌ها این است که فقط مردم ژاپن حضور داشته باشند. هر تصمیمی برای حضور تماشگران گرفته شود، ریسک است. بنابراین بهتر است بازی‌ها برگزار شود حتی اگر تماشاگری نداشته باشد.

پوند در مورد برگزاری قطعی بازی‌ها گفت: فکر می کنم IOC و کمیته برگزاری بازی‌ها متعهد به برگزاری المپیک هستند مگر این که دولت ژاپن، IOC و سازمان بهداشت جهانی به این جمع‌بندی برسند که برگزاری المپیک کار بسیار خطرناکی است. در حال حاضر نیز تمام برنامه‌ها در حال انجام است.

او در مورد امکان تعویق مجدد بازی‌ها تصریح کرد: امکان‌پذیر نیست و بازی‌های المپیک یا در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود یا دیگر برگزار نخواهد شد.

این عضو ارشد کمیته بین‌المللی المپیک با اشاره به برگزاری مراسم حمل مشعل المپیک نیز گفت: حمل مشعل المپیک قرار است  ۲۵ مارس از فوکوشیما آغاز شود و در ضورت لزوم این مراسم خیلی کوتاه برگزار و یا لغو می‌شود. البته با ایجاد فاصله اجتماعی امیدوارم  مراسم حمل مشعل انجام شود چون باعث ایجاد هیجان در آستانه المپیک خواهد شد.

پوند در مورد این که ۸۰ درصد مردم ژاپن در یک نظر سنجی خواستار لغو المپیک شده‌اند، تاکید کرد: اگر مقامات ژاپنی کامل توضیح دهند چه مواجهه با شرایط اضطراری چه برنامه‌ای دارند مردم آرام‌تر می‌شوند. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عضو ارشد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین لغایت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

متن کامل اطلاعیه اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:

 ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

لـذا متقاضـیان میتواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نماینـد.

تاریـخ برگزاری آزمون مذکور نیز به روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ سالجاری تغییر یافته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک