Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رغم محدودیت‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در انگلیس برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، شمار تلفات روزانه این ویروس یک رکورد تازه ثبت کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های انگلیس خبر دادند که برای دومین روز متوالی شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور رکوردشکنی کرده است.

به نوشته «گاردین»، طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد قربانیان روزانه ویروس کرونا در انگلیس ۱۸۲۰ نفر شد و یک رکورد تازه از زمان آغاز همه‌گیری ویروس ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر گزارش این روزنامه، رکوردشکنی تازه میزان قربانیان ویروس کرونا در انگلیس یک روز بعد از رکوردزنی روز قبل از آن صورت گرفت که طی آن ۱۶۱۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته بودند.

طبق این گزارش، شمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۳۵۵ بوده است. «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس که احزاب مخالف در این کشور او را به ناتوانی در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا متهم کرده‌اند، بیانیه‌ای درباره رکوردشکنی فوتی‌های روزانه این ویروس منتشر کرد.

جانسون در این بیانیه اعلام کرد: «این ارقام، وحشتناک هستند و البته ما به رنجی که بابت این فوتی‌ها به خانواده‌ها و دوستانشان وارد می‌کند، فکر می‌کنیم».

نخست‌وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در سراسر این کشور ادامه دارد، به مردم این کشور درباره تداوم قربانی گرفتن این ویروس هشدار داد.

وی گفت: «باید به شما بگویم که اتفاق‌های بیشتری در راه است... ما باید نظم و قوانین قرنطینه را حفظ کنیم». «ریچل کلارک» متخصص مراقبت تسکینی و از پزشکان ارشد انگلیسی در واکنش به شکستن رکورد فوتی روزانه کرونا در این کشور اعلام کرد که دولت این کشور در مقابله با این ویروس شکست خورده است.

کلارک در توییتی نوشت: «مرگ ۱۸۲۰ تن دیگر در بریتانیا بر اثر کووید (ویروس کرونا). این ارقام باعث می‌شود که بخواهم گریه کنم، جیغ بزنم، به دیوار مشت بزنم و اثاثیه را بشکنم... این تلفات دسته جمعی در نتیجه ناکامی دولت است. این اندوه‌آور است».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونای انگلیسی ویروس کرونا بیماری کرونا کرونا در انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوادث آب و هوایی در عمان ۱۲ قربانی گرفت

خبرگزاری عمان روز گذشته (یکشنبه) گزارش داد که دستکم ۱۲ نفر در حوادث آب و هوایی در برخی از استان‌های این کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، تیم جست‌وجو و نجات کمیته ملی مدیریت اضطراری عمان اعلام کرد در پی آبگرفتگی وسایل نقلیه، این افراد جان خود را از دست دادند.

در این گزارش آمده است قربانیان ۲ بزرگسال و ۹ دانش آموز و همچنین یک تبعه خارجی بوده اند.

به گزارش شینهوا، مقامات عمان اعلام کردند تلاش های جست‌وجو و نجات برای یافتن پنج شهروند مفقود شده در استان «شرقیه شمالی» همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • حوادث آب و هوایی در عمان ۱۲ قربانی گرفت
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست