Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید حذف عجیب از جام حذفی اسپانیا را درآور دانست. او نسبت به اخراج واکنش نشان داد.

به نقل از مارکا، رئال مادرید در دور سوم کوپا دل ری به مصاف تیم دسته سومی آلکویانو رفت و ۲ بر یک مغلوب شد تا حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشد.

رئال درحالی در این بازی تن به شکست داد که تیم آلکویانو در وقت های اضافی هم 10 نفره شده بود با این حال این تیم گل پیروزی را به ثمر رساند تا شب تلخی برای شاگردان زیدان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان بعد از بازی گفت: طبیعتا هر شکستی دردآور است و این شکست هم بسیار برای ما دردآور و ناراحت کننده بود. تلاش زیادی کردیم. فرصت های خوبی برای زدن گل دوم را داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. ما در شرایط سختی قرار داریم.

او ادامه داد: من به عنوان سرمربی تیم مسئول این نتایج هستم اما در فوتبال باید انتظار چنین نتایج عجیبی را هم داشت. انگار قرار نبود که امشب ما به پیروزی برسیم و هر چه فرصت ایجاد می کردیم از دست می رفت.ما شکست خوردیم و حذف شدیم و این واقعیت است.

زیدان در ادامه صحبت های خود گفت: درست است که ما برابر یک تیم دست سومی شکست خوردیم اما چنین نتایجی مایه ننگ و عار نیست. فوتبال بازی شگفتی ها است و چنین نتایجی را هم در خود دارد. ما باید مسئولیت این شکست را بر گردن بگیریم. شب دردناکی برای ما بود چرا که اصلا شکست را دوست نداریم.

سرمربی رئال درباره این سوال که آیا اعتماد بازیکنان به او از بین نرفته است، گفت: من که چنین باوری ندارم اما باید از خود آن این سوال را کرد.

او درباره احتمال اخراج از رئال گفت: وقت ما شکست می خوریم شما سوال می کنید و من آرام هستم. باید بگویم که نمی دانم سرنوشتم چه خواهد شد.باید منتظر ماند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد