Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:31:07 GMT

تشکیل ستاد انتخاباتی محسن رضایی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۷۷۰

تشکیل ستاد انتخاباتی محسن رضایی تکذیب شد

امیدوار رضایی خبر تشکیل ستاد انتخاباتی برادرش را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، امیدوار رضایی در پاسخ به این سوال که "آیا ادعای برخی منابع خبری که نوشتند روح الامینی نماینده مجلس، مسئول ستاد محسن رضایی شده است، صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: نه ستادی تشکیل شده، نه مسئولی تعیین شده است. این ادعا، کاملاً نادرست و حاوی جهتگیری سیاسی خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اسبق کمیسیون بهداشت مجلس گفت: منافع شایعه سازان، در گرو شایعه سازی است، کما اینکه برخی منابع خبری اخیراً به نادرست ادعا کردند محسن رضایی روز چهارشنبه به قم سفر کرده و مراجع تقلید را در جریان کاندیداتوری خود قرار داده است، در حالی که محسن رضایی نه اخیراً سفری به قم داشته، نه بحث انتخاباتی را با مراجع تقلید مطرح نموده است. ضمن اینکه وی روز چهارشنبه در مجمع تشخیص بوده و اساساً در یکماه گذشته سفری به شهر مقدس قم نداشته است.

 رضایی افزود: برخی اساتید دانشگاه، اقتصاددان‌ها، کارآفرینان، خانواده شهدا و دیگر اقشار جامعه، با توجه به اقتصاددان بودن محسن رضایی خواستار کاندیداتوری وی هستند و معتقدند اداره کشور و عبور از بحرانهای اقتصادی فعلی، نیازمند تخصص اقتصادی است، در عین حال، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره دغدغه ها و راهکارهای خود برای اداره بهتر کشور را مطرح کرده و دراختیار همه مسئولان اجرایی کشور و کاندیداها قرار داده است و در هفته های اخیر نیز در حال کمک به تدوین هرچه بهتر "سیاست های کلی برنامه هفتم کشور" و تقدیم آن به محضر مقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است لذا با توجه به تمرکز وی بر تدوین سیاستهای کلی برنامه هفتم کشور و ماموریت ابلاغی مقام معظم رهبری در تدوین سیاستهای کلی تامین اجتماعی و سیاستهای کلی توسعه دریامحور، بسیار بعید است در هفته های باقیمانده تا پایان سال ۱۳۹۹ به جمع بندی خاصی درباره انتخابات برسد.

وی تاکید کرد: بدیهی است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هرگونه جمع بندی خود پیرامون دغدغه ها درباره رویدادهای مهمی همچون انتخابات ۱۴۰۰ و تاثیرش بر معیشت و زندگی مردم را طی سخنرانی رسمی یا اطلاعیه رسمی به اطلاع مردم عزیز کشورمان خواهد رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن رضايي امیدوار رضایی مجمع تشخیص محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 با محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دیدار با دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از قوانین و مقررات مضر تولید است، افزود: ستاد تسهیل با جایگاه ویژه قانونی، قدرت و توان مقابله با مقررات و قوانین دست و پا گیر را دارد، لذا اگر مجمع کارآفرینان ایران به طور مثال ده چالش تولید را روی میز بگذارد ما آماده پرداخت به آن‌ها با هدف رفع چالش‌ها هستیم.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه ساختار و شرایط فعلی کشور منجر به جهش تولید نخواهد شد و نمی‌توان فقط بخش خصوصی را در این باره مخاطب قرار داد، گفت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های تولید در بخش‌های دولتی متمرکز شده است و به همین خاطر، همواره به جای رفع چالش به چالش‌های موجود افزوده می‌شود.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران نیز در این دیدار با پیشنهاد برگزاری جلسات ستاد تسهیل درخصوص پیشران‌های مولد بخش خصوصی در مجمع کارآفرینان ایران گفت: همه اعضای مجمع کارآفرینان ایران صد در صد از بخش خصوصی هستند. در واقع ما یک نهاد واسطه گر هستیم که با همزبانی بیشتر می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را از بین ببریم.

حمیدرضا غزنوی با تاکید براینکه به دلیل تاثیرگذاری باید به پیشران‌های مولد توجه ویژه‌ای شود و حتی خط سبزی برای آن‌ها طراحی شود، افزود: فقدان سند سیاست صنعتی در کشور یکی از چالش‌های مهم تولید است و بدون شک عدم توجه به مزیت‌های رقابتی و گسترش آن در اقتصاد کشور و استفاده از مزیت‌های فعالیت پیشران‌های اقتصادی در داخل و خارج از کشور، ناشی از بی توجهی به سیاست‌های صنعتی در کشور است.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران همچنین در پایان تاکید کرد: مجمع کارآفرینان ایران در سطح کارشناسی همواره آماده همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • مراسم ترحیم پرویز داوودی برگزار شد