Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:06:46 GMT

ماس: امیدوارم آمریکا به برجام بازگردد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۸۹۲

ماس: امیدوارم آمریکا به برجام بازگردد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان در گفت‌وگو با شبکه آلمانی « SWR2 Aktuel» خواستار بازگشت «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده به برجام شد.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واسعی: خدا را شکر که در تیم نویدکیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی، بازیکن مس رفسنجان که تک گل پیروزی‌بخش مسی‌ها را به فولاد زد، درباره بازی امروز تیمش گفت: همه دیدند متاسفانه ما نیمه اول آنطور که باید و شاید نتوانستیم تاکتیک‌های مربیان را به اجرا دربیاوریم اما خدا را شکر نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردند تیم غالب‌تر بازی کرد و ما توانستیم به لطف و کمک بچه‌ها ۳ امتیاز را بگیریم.

ویدئو: 330471

او درباره شادی نکردن بعد گل گفت: بازیکنانی که در تیم‌های قبلی‌شان بودند و خاطراتی داشتند آنطور که باید و شاید نمی‌توانند شادی را نشان بدهند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم به لطف خدا توانستم گل بزنم اما خب یک ذره برای شرایط فولاد ناراحتم و امیدوارم بتوانند مِن بعد نتایج خوبی کسب کنند و گزینه سقوطی نباشد.

واسعی درباره مشکلات فولاد گفت: خودم اول فصل آنجا بودم و از بالا مشکلات زیادی وجود داشت. یک سری عوامل دست به دست هم داد که فولاد حال و روز خوبی نداشته باشد اما حیف این همه امکانات است که بخواهد این اتفاق برایش بیفتد. در ادامه آرزوی موفقیت دارم.

واسعی درباره عملکرد بهترش در نیم فصل دوم گفت: متاسفانه من که فولاد بودم یک سری حواشی اتفاق افتاد که آنطور که باید و شاید نتوانستم خودم را اثبات کنم اما باید بگویم دلیل اصلی‌ای که یک بازیکن بتواند توانایی‌های خودش را به اجرا بگذارد قطع به یقین مربی است. من خدا را شاکرم که به تیمی آمدم که مربی‌اش به من اعتقاد دارد و به من لطف دارد. خوشبختانه توانستم در این بازی‌ها جواب اعتمادشان را بدهم. امیدوارم از این به بعد هم همین اتفاق را پیش ببرم.

او درباره قراردادش و مشکلات مالی گفت: متاسفانه من توافق کردم ولی عزیزان عهدی که داشتند را عملی نکردند و حالا باید ببینیم در ادامه راه پولم را می‌دهند یا نه چون ۷۰درصد پولم در باشگاه مانده است. خودم دوست نداشتم اقدامی کنم و علیه باشگاه شکایتی داشته باشم اما امیدوارم مشکلات مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • واسعی: خدا را شکر که در تیم نویدکیا هستم
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران