Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج زنده بودی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیش از این یک دستگاه سی تی اسکن از سوی یک خیر به بیمارستان دیلم اهدا شده بود و برای ارائه خدمات کامل به یک دستگاه انژکتور نیاز بود که از سوی خانواده غلامرضا دیلمی پور خریداری و به بیمارستان بقیه الاعظم (عج) اهدا شد.

وی اظهارکرد: این دستگاه قابلیت تزریق قبل از تصویربرداری را دارد که خود می‌تواند هزینه عزیمت بیماران به شهرستان‌های همجوار را کاهش داده و سرعت درمان و تشخیص بیماری را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده بودی گفت: با خرید و نصب این دستگاه، بیماران می‌توانند به طور صددرصدی از همه خدمات سی تی اسکن  بهره‌مند شوند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم با تقدیر از این حرکت بزرگ و خیرخواهانه خانواده دیلمی پور افزود: با خرید این دستگاه طبق نظر متخصصان همه خدمات سی تی اسکن به بیماران در شهرستان ارایه می‌شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد و خیران آن منشا خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه سلامت  شده‌اند.

برچسب‌ها بوشهر تصویربرداری پزشکی گناوه بندردیلم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تصویربرداری پزشکی گناوه بوشهر تصویربرداری پزشکی گناوه بندردیلم بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • استان بوشهر رتبه سوم جذب گردشگر و ورود مسافر در کشور را دارد
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان