Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:45:46 GMT

احتمال ریزش بهمن جاده هراز را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۹۰۱

احتمال ریزش بهمن جاده هراز را مسدود کرد

عباسعلی نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر محور هراز در محدوده  امامزاده هاشم تا آبشار در حوزه استحفاظی استان مازندران و محدوده آهک‌دره تا آبعلی در حوزه استحفاظی استان تهران به طور موقت به منظور جلوگیری ار ترافیک و سقوط بهمن مسدود است.

وی اضافه کرد: با وجود بارش برف سایر محورهای اصلی مازندران شامل کندوان(چالوس- کرج)، سوادکوه(قائمشهر- تهران)  و کیاسر(ساری- سمنان) باز و تردد در آن جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر استان را دارند، خواست تا زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اعزام ۲۵ دستگاه تجهیزات زمستانی به راههای روستایی

نجفی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان مبنی بر بارش برف و باران و باد شدید از چهارشنبه شب (شب گذشته) گروههای راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری زمستانی و ۳۳۰ راهدار به گردنه های برفگیر در محورهای اصلی به حالت آماده باش درآمدند.
وی اضافه کرد: از شب گذشته تاکنون بارش شدید برف و بوران در گردنه های برفگیر استان مازندران ادامه دارد و گروههای راهداری نیز با تجهیزات زمستانی سرگرم برف‌روبی و خدمات رسانی به رانندگان هستند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای برفگیر استان مازندران به خصوص محورهای اصلی را دارند، خواست تا ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در صورت امکان از تردد در این محورها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی زمستانی به روستاییان در سال جاری ۲۵ دستگاه تجهیزات زمستانی استیجاری برای بازگشایی محورهای روستایی در اختیار راهداری استان قرار گرفت و این گروهها نیز به مناطق برفگیر در روستاهای مناطق کوهستانی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری استان مازندران اظهارداشت : اجاره تجهیزات زمستانی برای تسریع در بازگشایی محورهای برفگیر روستایی از سوی راهداری استان در دستور کار قرار گرفت و تلاش می شود تا براساس اولویت راههای روستایی مسدود شده ناشی از برف بازگشایی خواهد شد.

با نفوذ سامانه بارشی در استان مازندران، از شب گذشته تاکنون بارش برف و باران و وزش باد شدید را به همراه داشت که در برخی مناطق تا ۹۴ کیلومتر بر ساعت نیز رسید، به طوری که هم اکنون تمام محورهای اصلی و روستایی در مناطق کوهستانی و ارتفاعات برفی است و تردد در برخی راههای استان نیز با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که این سامانه تا بامداد روز جمعه فعال است و پس از آن دامنه بارش ها کاهش خواهد یافت و از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده ( چهارم تا هفتم بهمن ماه ) با وجود افزایش دما احتمال لغزندگی جاده ها وجود دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بارش برف اخبار کنکور تجهیزات زمستانی استان مازندران محورهای اصلی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 846527 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان