Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، با تقدیر از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند، گفت: رفع مشکل مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل مددجویان باید در اولویت خدمات این نهاد قرار گیرد.

وی از طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد به نیکی یاد کرد و افزود: این گونه کارها اهمیت بسیاری دارد چون بیشتر مددجویان این نهاد توان کار کردن را دارند و نباید در بلند مدت به کمیته امداد وابسته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید ادامه داد: خدمات کمیته امداد فقط باید برای سالمندان و بیماران صعب‌العلاج استمرار داشته باشد.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی آموزش مددجویان را از نیازهای ضروری افراد تحت حمایت عنوان و اظهار کرد: در یاری‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، کیفیت خدمات را نسبت به کمیت آن تقویت کنید.

‏وی اطلاع‌رسانی خدمات کمیته امداد را ضروری و مفید برشمرد و افزود: اگر برای معرفی فعالیت‌های خود اقدام کنید دو فایده دارد؛ اول اینکه تبلیغ اسلام را کرده‌اید و دوم خیران و حامیان بیشتری پیدا می‌کنید.

آیت‌الله مکارم شیرازی کار در کمیته امداد را یک عبادت برشمرد و گفت: اگر این عبادت با دلسوزی همراه شود نه تنها مورد پسند اسلام است بلکه برکات فراوانی خواهد داشت و بلاهای زیادی را از جامعه دور می‌کند.

کد خبر 5127305

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد مرتضی بختیاری شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا شهر تهران کمیته امداد امام خمینی شورای شهر قوه قضاییه سامانه بارشی آتش سوزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری وضعیت معابر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» با اشاره به وجود ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.
 
به گفته وی؛ مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت، یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده ها است که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر شرایط سخت اقتصادی کشور تصریح کرد: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
 
وی افزود: سرانه مستمری خانواده های یک نفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان می باشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
 
به گفته وی؛ سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف راه اندازی شد، با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس