Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@20:46:15 GMT

راه‌اندازی پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در چالوس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۹۴۴

راه‌اندازی پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در چالوس

شهردار چالوس گفت: شهرداری چالوس در راستای ساماندهی و جمع آوری سگ‌های بی خانمان و بلاصاحب اقدامات لازم را انجام داده است.

جعفر ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور برای نحوه ساماندهی سگ‌های بلا صاحب اقدامات خوبی به منظور کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر چالوس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به‌همین منظور با بررسی چالش‌ها و راهکارهای موجود در حوزه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب جلسات متعددی با کارشناسان و متخصصان در این زمینه صورت گرفته است.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری چالوس، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب بود که ساخت محلی مناسب برای نگهداری این حیوانات در سکوی موقت زباله به مساحت حدود ۶۰۰ متر مربع به عنوان پناهگاه نگهداری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: به منظور عقیم سازی این حیوانات اتاقک دامپزشکی و اتاقک عمل جهت نگهداری پس از عقیم سازی و در دوران نقاهت و همچنین اتاقکی جهت پخت غذا آماده شده است.

ردایی خاطرنشان کرد: با عقد قرار داد با دامپزشکان شهرستان حدوداً ۳۰ مورد عقیم سازی و نشانه‌گذاری انجام شد و در حدود ۲۰ قلاده از سگ‌های عقیم شده پس از اخذ تعهد به متقاضیان نگهداری این سگ‌ها، تحویل شده است.

ردایی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تردد سگ‌های ولگرد در محیط‌های شهری این موضوع را به آدرس موردنظر به سامانه ۱۳۷ یا شماره تماس ۰۱۱۵۲۲۴۴۳۶۰ یا به شماره واتساپ ۰۹۰۲۱۸۶۸۴۸۸ اطلاع دهند.

کد خبر 469847

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر سگ های ولگرد چالوس سگ ولگرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی سگ سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

‌رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس‌ این محور به مدت دو روز بسته شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ‌پیمان کرمی‌ اظهار ‌داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه‌های ریزشی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ طی امروز و فردا صورت می‌گیرد، افزود: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • زمان صاعقه چگونه رفتار کنیم؟
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • مواردی که حضانت و نگهداری فرزند توسط یکی از والدین را سلب می‌کند(اینفوگرافی)
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • جاده کرج - چالوس بسته شد