Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:09:17 GMT

برف راه ارتباطی ۱۴۲ روستای خلخال را بست

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۹۷۴

برف راه ارتباطی ۱۴۲ روستای خلخال را بست

معروف خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با قطع موقتی بارندگی عملیات برفروبی ، بازگشایی و نمک‌پاشی راه‌های ارتباطی خلخال با استفاده از ماشین‌آلات برفروبی و نیروی انسانی در حال انجام است.

وی افزود: برغم بارش سنگین برف تمام راه‌های بین‌شهری خلخال برفروبی و نمک‌پاشی شده ولی به علت سردی هوا و یخبندان سطح جاده استفاده از زنجیرچرخ برای تردد خودروها در جاده‌های خلخال ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: ارتفاع قابل توجه برف در برخی از مسیرهای کوهستانی که به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسیده است ، همراه با ادامه وزش باد و بروز کولاک عملیات بازگشایی و برفووبی مسیرهای مسدود شده را با کندی مواجه کرده است.

خسروی با توصیه به مردم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای ضروری گفت: غیر از جاده ارتباطی خلخال - اسالم ، سایر راه‌های ارتباطی و دسترسی به استان گیلان از جمله راه خلخال - پونل ، ماسوله و ماسال مسدود است.

فرهاد خوگر ، شهردار خلخال نیز از شروع بازگشایی خیابان‌ها ، کوچه‌ها و معابر مسدود شده از برف این شهر از بامداد امروز خبر داد و افزود: برف بیش  از ۶۰۰ خیابان کوچه و معبر عمومی خلخال را از برف پوشانده و برای بازگشایی این مسیرها تلاش می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان زنجیر چرخ خلخال استان اردبیل بارش برف سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان زنجیر چرخ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان زنجیر چرخ خلخال استان اردبیل بارش برف سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته

در بارندگی ۲۷ فروردین راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ الیاس آبده افزود: ماشین آلات و لودر به مناطق اعزام شده است و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
وی گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته