Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل فیضی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۵۹ میلیارد ریال اعتبار باقی مانده نیز آماده پرداخت شده که پیش از پایان امسال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت اعتبارات این صندوق برای ۵۶۱ نفر در این شهرستان اشتغال فراهم شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید بوکان گفت: این صندوق به عنوان یک نهاد توسعه‌ای و حامی اشتغال جوانان به ویژه در نواحی روستایی و کمتر برخوردار، دغدغه توسعه جوامع محلی و توانمندسازی افراد را در راستای رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میزان پرداختی و اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید امسال ۱۶ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: در سال گذشته ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط این صندوق به متقاضیان پرداخت شده بود که زمینه ایجاد اشتغال برای ۴۱۲ نفر در سطح شهرستان را فراهم کرد.

فیضی افزود: یکی از رسالت‌های این صندوق پرداخت تسهیلات از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و تلفیقی با منابع صندوق کارآفرینی امید است که پرداخت آن در حوزه اشتغال پایدار روستایی از مهمترین وظایف آن است.

وی تاکید کرد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستامحور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است تا بتواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه حاشیه‌نشینی در شهرها جلوگیری کند.

صندوق کارآفرینی امید، براساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده داشته است.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی آذربایجان غربی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی آذربایجان غربی تسهیلات ارزان قیمت تسهیلات بانکی آذربایجان غربی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بوکان اخبار کنکور صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

کد خبر 6079600

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند