Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان دوی ۸۰۰ متر بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: من پس از احسان حدادی بالاترین مدال را در دوومیدانی دارم و از این رو باید فدراسیون بیشتر از من‌ حمایت کند.

امیر مرادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: فعلاً در اصفهان تمریناتم را پیگیری می‌کنم و سعی می‌کنم خیلی زود به آمادگی صد درصدی که مدنظرم است برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها هدف من درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین از همه مهمتر کسب ورودی المپیک توکیو است. خداراشکر شرایطم مناسب است و روزی دو نوبت تمرین می‌کنم. البته فعلا آمادگی‌ام در حد نرمال است.

نایب قهرمان دوی ۸۰۰ متر بازی‌های آسیایی جاکارتا افزود: توقع داریم دوومیدانی حمایت بیشتری شود تا با انگیزه کافی به‌ تمرین بپردازیم. در سال‌های اخیر رشته نیمه استقامت مانند پرتاب دیسک همیشه مدال آور بوده و می‌طلبد فدراسیون‌ نگاه ویژه‌تری به ما داشته باشد نه اینکه ورزشکاران‌ را به حال خودشان رها کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از سوی فدراسیون‌ حمایت شود، اظهار داشت: من پس از احسان حدادی بالاترین مدال را در دوومیدانی دارم و از این رو باید فدراسیون بیشتر از من‌ حمایت کند. گرفتن مدال در بازی‌های آسیایی مانند المپیک دشوار است و حتماً این‌ پتانسیل در من وجود داشته که به چنین افتخار بزرگی رسیده‌ام. خداراشکر رکوردهایم بد نیست و قابلیت گرفتن ورودی المپیک را دارم. ان‌شاءالله فدراسیون در اواخر فصل بهار چند مسابقه خوب بین‌المللی تدارک‌ ببیند تا در یکی از آنها بتوانم ورودی المپیک‌ را به دست بیاورم.

بیشتر بخوانید: صالحی امیری: دوومیدانی آبروی ورزش ایران خواهد بود/ در میان رشته‌های پایه و پر مدال دوومیدانی تنها امید ماست

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر مرادی فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی امیر مرادی فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

 سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید