Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در رقابت های فوتبال جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید میهمان تیم دسته سومی آلکویانو بود و با نتیجه دو بر یک ناباورانه شکست خورد. این بازی در وقت های معمولی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تاکار به وقت های اضافی کشیده شود و در این وقت تیم حریف گلزنی کرد و صعودی تاریخی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان در نشست خبری این بازی گفت: تمام بازیکنان در این بازی تلاش خود را کردند. در لحظه سختی قرار داریم. من مسئول اصلی این شکست تلخ هستم. در شرایط سختی قرار داریم چون مقابل تیمی دسته سومی باختیم و می دانیم این شکست تلخی است اما اتفاقی است که رخ داد.

سرمربی رئال ادامه داد: ما در این بازی فرصت آن را داشتیم تا تعداد گل های خود را بیشتر کنیم ولی وقتی شما از فرصت ها استفاده نمی کنید رقیب به گل می رسد. بازی به نتیجه تساوی کشیده شد و در نهایت باختیم و الان از این رقابت ها حذف شدیم. روز بدی برای ما رقم خورد ولی ما کار خود را ادامه می دهیم تا از بحران خارج شویم.

زیزو درباره اینکه احتمال دارد بعد از این باخت برکنار شود، گفت: اخراجم؟ من مسئول این باخت را به گردن می گیرم. با این وجود آرام هستم. بازیکنان رئال در این بازی می خواستند به پیروزی برسند ولی اتفاقاتی در زمین رخ داد که این هدف محقق نشد. تمام شکست ها تلخ است و تنها این باخت ما تلخ ترین به شمار نمی آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید اسپانیا فوتبال زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران

تیم فوتسال افغانستان در اولین بازی خود در مسابقات فوتسال آسیا در برابر ایران قرار گرفت.

تیم فوتسال افغانستان این بازی را در برابر ایران با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

در این بازی کریمی تک گل افغانستان را در برابر ایران به ثمر رساند.

تیم افغانستان در این مسابقات با ایران،کویت و بحرین همگروه است.

مسابقه افغانستان با کویت شنبه یک ثور، ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران، ۱۳:۳۰ به وقت کابل و با بحرین دوشنبه سوم ثور، ساعت ۲۱ به وقت تهران، ۲۲ به وقت کابل برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی