Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی از برگزاری پویش ملی و تعاملی کتابخوانی «راز سلیمانی» در استان خراسان جنوبی خبر داد.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با گرامیداشت یاد و خاطره سردار  دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام پویش ملی و تعاملی کتابخوانی «راز سلیمانی» در استان برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه این پویش با هدف شناخت راز محبوبیت و جهانی شدن سردار سلیمانی برگزار می‌شود، گفت: پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» با محوریت کتاب «مکتب سلیمانی» تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به محتوای این کتاب ادامه داد: این اثر در واقع بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در منزل سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در خصوص جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده است

 

ابراهیمی بیان کرد: کتاب با ۳۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد و برای تشکل‌ها و مجموعه ها نیز تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و علاقمندان برای شرکت در این پویش بزرگ و تهیه کتاب می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۵۶۱۲۸۵۲ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی واقع در بلوار سجادشهر بیرجند، خیابان شهید ماژانی، کوچه شکوفه مراجعه کنند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی به تشریح طرح تعاملی این پویش پرداخت و افزود: در این راستا شرکت‎کنندگان می‎بایست پنج مرحله همچون، نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب و .... انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت و یا در نرم‎افزار موبایل پویش با نام بی‌نهایت ارسال کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای این پویش بزرگ کتابخوانی جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: راز سلیمانی مسابقه کتابخوانی خراسان جنوبی راز سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون "مهرسرخ" در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کامبیزمهدی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون "مهرسرخ" با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خونگیری سراسر استان آغاز شد و 916 نفر از مردم استان در این پویش سهیم بودند. 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی، گفت: ششمین دوره پویش "مهرسرخ " که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد و در طول این مدت 916 نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کردند که 771 نفر موفق به اهدای خون شدند. 

مهدی‌زاده از اهدای خون 104 نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبرداد و گفت: 472 نفر از اهداکنندگان شرکت کننده درپویش اهداکننده مستمر بودند و 54 خانم هم موفق به اهدای خون شدند. 

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوعدوست دعوت می‌کنم مانندهمیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های آن باشند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان جنوبی
  • سوال مسابقه شماره ۱۶ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟