Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف سطح بازیکنان تراکتور مثل اختلاف قیمت در بالاشهر و پایین شهر تهران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشکان و احسان و محمد عباس زاده نقش نیاوران و فرمانیه و الهیه را در تراکتور بازى مى کنند و بقیه از دم شوش و مولوى و راه آهن. نکته حاشیه دیگر در تیم ۵١ درصدیها تعداد زیاد موقشنگهاست که زنوزى را مجبور مى کند کش مو را هم به کیت بازیکنان اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تراکتور داشتن موى قشنگ به هر چیزى ارجحیت دارد ‌و همه با دم اسبی های نوین دلبری می کردند اما دریغ از یک پاس خوب یا کار گروهی چشم نواز. تراکتور در نیمه اول به دروازه استقلال حمله کرد و انگار دروازه را گم کرده بودند.

در هر صورت قهرمان جام حذفی دوره قبل که همین استقلال را در فینال با فرهاد مجیدی برده بود اگر به این روند ادامه دهد و اگر بنا بر برگزاری سوپر جام در تقویم فشرده سازمان لیگ باشد، یک جام دیگر به ویترین پرسپولیس تقدیم خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین نکونام مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتفاقاتی که در نیمه اول مسابقه با آلومینیوم اراک به وقوع پیوست موجب شد جواد نکونام از داور بازی کارت زرد بگیرد و با همان اخطاری که رضا عادل به او داد، سرمربی استقلال بازی این هفته مقابل شمس آذر را از دست داده و باید کار را از روی سکوها دنبال کند.

به گزارش خبرورزشی، این اتفاق به شدت باعث ناراحتی و اعتراض جواد نکونام شد و حرف‌هایی زد که شاید طی روزهای آینده برایش گران تمام شود ولی از بابت مسابقه با شمس آذر هیچ چاره دیگری وجود ندارد و استقلال باید یک نفر را تحت عنوان مرد لب خط از ابتدا تا انتهای مسابقه داشته باشد که بازیکنان استقلال در غیاب سرمربی، حرف‌های او را گوش کنند و رابط مستقیم نکونام با شاگردانش باشد.

از قرار معلوم مهدی هاشمی نسب ملی پوش اسبق استقلال در مسابقه آتی استقلال به عنوان سرمربی موقت لب خط می‌آید و شرایط را تحت کنترل خودش می‌گیرد. البته ناگفته پیداست که جواد نکونام قبل از شروع بازی شخصاً جلسات فنی را ریاست می‌کند و بین دو نیمه هم با بازیکنانش صحبت خواهد کرد اما در طول ۹۰ دقیقه نکاتی که به نظرش می‌رسد را با واسطه به گوش هاشمی نسب می‌رساند تا به بازیکنان منتقل گردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894673

دیگر خبرها

  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • جانشین نکونام مشخص شد
  • دویدن بنفش‌ها سن و سال نمی شناسد!
  • جنگ روایت‌ها؛ پاشنه آشیل نسل جدید روابط عمومی
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • شمایل هوادار کاملا دور از سقوط