Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:06:20 GMT

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید کیست؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۴۴۲۱

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید کیست؟


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین جن ساکی پیش از این نیز در این سمت در دولت اوباما خدمت کرده بود. اما دبیر مطبوعاتی کاخ سفید چه وظایفی دارد؟ دبیر مطبوعاتی کاخ سفید یک مقام رسمی کاخ سفید است، که مسئولیت اولیه‌اش، ایفای نقش سخنگوی دولت ایالات متحد آمریکا، به‌ویژه با توجه به رئیس‌جمهور، مقامات ارشد اجرایی، و سیاست‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر رسانه‌ای، مسئول گردآوری اطلاعات دربارهٔ اقدامات و روی‌دادهایی‌ست که در صلاحیت رئیس‌جمهور آمریکا قرار دارد، و واکنش‌های دولت این کشور را به تحولات جهانی صادر می‌کند. این مقام با رسانه‌ها تعامل می‌کند و، به‌صورت روزانه، معمولاً در یک نشست خبری روزانه، با رستۀ رسانه‌ای کاخ سفید در ارتباط است.

دبیر رسانه‌ای به‌حکم رئیس‌جمهور ایالات متحد منصوب می‌شود، و در برابر او پاسخ‌گوست؛ انتصاب شخصی به این مقام نیازی به توصیه و تصویب سنا ندارد، هرچند به‌دلیل نشست‌های مکرری که دبیر رسانه‌ای با رسانه‌ها برگزار می‌کند، که به‌نوبهٔ خود موجب اطلاع‌رسانی می‌شود، این سمت یک پُست برجستهٔ غیرکابینه‌ای‌ست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن جن ساکی بایدن کاخ سفید دبیر مطبوعاتی کاخ سفید آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن رسانه ای کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با تهیه سلاح با همدستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام تحقیقات لازم و پس از تأیید صحت خبر متهمان را به صورت شبانه‌روزی تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند، تصریح کرد: سرانجام با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان، موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه‌ای بوده در یکی از خیابان‌های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی شد.

ساکی ادامه داد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست‌ساز شبه‌خودکار مجهز به صدا خفه‌کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی هفت تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور آمریکا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشته که سلاح کمری در اختیار همدستش است که در ادامه مأموران نامبرده را نیز در یکی از بوستان‌های شهر شناسایی شد و وی را که با یک دستگاه خودرو وانت قصد فرار داشته به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم نیز در بازجویی‌های به عمل آمده به مخفی کردن فشنگ‌های مربوطه در منزلش اعتراف کرد و مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر پنج تیر فشنگ نیز کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساکی با تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان بیان کرد: مبارزه با سارقان از اولویت این فرماندهی است و پلیس ملایر از هیچ کوششی در ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان فروگذار نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • (ویدئو) وینیسیوس در کنفرانس مطبوعاتی به گریه افتاد
  • مقام معظم رهبری: امروز رسانه‌ موثرتر از موشک و پهپاد دشمن را عقب می راند
  • پوتین: سفارش دهنده جنایت مسکو کیست؟
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • واکنش کاخ سفید به قطعنامه شورای امنیت / الزام‌آور نیست!
  • کاخ سفید: قطعنامه شورای امنیت الزام‌آور نیست
  • پیشبینی دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران از انفجار قیمت مسکن در آینده؟
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای