Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی، مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در استان لرستان با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در این استان دیدار کردند. در این دیدار مواردی از قبیل مشکلات محرومان، اشتغال زایی و تلاش برای رفع مشکلات نیازمندان این استان مورد بررسی قرار گرفت.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید سلیمانی صبح امروز با سفر به استان لرستان با امام جمعه شهر خرم‌آباد دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهندس سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از دبیر قرارگاه جهادی در استان لرستان و مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان لرستان گفت: بیشترین تعداد گروه جهادی همکار بنیاد احسان در استان لرستان وجود دارند.
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تقدیر کردند و از آزمایش واکسن کرونا بر روی فرزند رئیس ستاد اجرایی به عنوان اتفاقی بزرگ یاد کردند. ایشان در ادامه از بنیاد احسان ستاد اجرایی خواستند برای رفع محرومیت و مشکل بیکاری در استان لرستان اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این جلسه با اشاره استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیریه‌ها گفت: در پیوند فعالیت‌ها با مردم در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع منابع کار‌ها نامحدود می‌شود و با حمایت از آن‌ها می‌توان مشکلات بسیاری را رفع کرد.
وی ضمن اشاره به اهمیت موضوع راهبری ائمه جمعه در استان‌ها گفت: محقق شدن هدایت در استان‌ها با فعال شدن ظرفیت‌های وابسته به امام جمعه در استان امری قابل تحقق است و هم افزایی گروه‌های مردمی و جهادی، در همین راستا باید صورت بگیرد.
سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد احسان برای یاری‌رسانی و تلاش برای رفع مسئله محرومیت در استان لرستان و خدمت رسانی به اقشار کم‌برخوردار این استان، همواره از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع محرومیت استغاده خواهند کرد.
گفتنی است همزمان با سفر مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان لرستان، مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان و توزیع بسته‌های معیشتی برای مناطق کم‌برخوردار صورت گرفت و همچنین تجهیزات و اقلام مورد نیاز ورزشی برای مجهزسازی خانه‌های ورزش مناطق کم‌برخوردار استان لرستان اهداء شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام نماینده ولی فقیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بنیاد احسان ستاد اجرایی استان لرستان برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان