Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به آماده باش ۴۴ پایگاه و پست امداد و نجات در سراسر استان به دنبال بارش برف، گفت: چهار حادثه تصادف و واژگونی خودرو با ۱۰ حادثه دیده و شش مصدوم در این مدت ثبت شده است.

سیاوش غلامی  با اشاره به صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در گیلان، اظهار کرد: ۴۴ پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۸۰ خودروی آمبولانس، ست نجات و خودروهای کمک دار و پشتیبانی نیز در سطح استان آماده خدمات رسانی شدند، گفت: هماهنگی لازم با ۸۰ خانه هلال و مسجد و حسینیه و اماکن ورزشی در مسیر راه‌ها و محورهای استان که به امکانات و تجهیزات امدادی تجهیز هستند صورت گرفته و برای اسکان اضطراری آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش ۲۵۰ نفر کارکنان و نجاتگران در سطح پایگاه‌ها و جمعیت، اضافه کرد: ۲۴۰ نفر از داوطلبان در سطح خانه‌های هلال و مساجد و... نیز آماده خدمات رسانی در مواقع بحرانی هستند.

غلامی، با بیان اینکه بعد از بارش برف شب گذشته در تمام استان گیلان در حال حاضر تمام مسیرها باز و رفت و آمد انجام می‌شود، افزود: رفت و آمد در مسیر اصلی رشت به رودبار با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در محورهای املش و سیاهکل به دیلمان و ورگه دره تالش و ارتفاعات استان تردد با زنجیر چرخ و به کندی انجام می‌گیرد، گفت: چهار حادثه تصادف و واژگونی خودرو با ۱۰ حادثه دیده و شش مصدوم نیز در این مدت ثبت شده است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه یک ماهیگیر گرفتار در برف و بوران در پشت سد منجیل رودبار با یک عملیات ۹ ساعته توسط امدادگران هلال احمر و سایر ارگان‌های امدادی و خدمات نجات یافت، یادآور شد: به بیش از ۲۰ خودروی در راه مانده در سطح استان نیز امدادرسانی انجام شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت