Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی شیائومی دستگاهی را با مشخصات فوق‌العاده و ویژگی‌های کاربردی معرفی و آن را بهترین همراه فرد در هنگام خواب نامگذاری کرد. این وسیله دارای مزایای شگفت‌انگیزی است. این شرکت اعلام کرد که این دستگاه مجهز به صفحه نمایش هوشمندی برای اتاق خواب افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندازه آن ۳/۹۷ اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است که برای به روزرسانی و کسب اطلاعات روزانه کافی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیائومی فناوری جدید دستگاه چندمنظوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه هزینه خدمات هوشمند با ابلاغ مجلس اعمال می‌شود

عیسی زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره تعرفه هزینه‌های خدمات هوشمند و الکترونیکی که دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌دهند، اظهار داشت: پس از ابلاغ یک بند در قانون برنامه هفتم توسعه (از طرف مجلس تا یک ماه آینده) این تعرفه‌ها اعمال می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس این بند قانونی، تعرفه خدمات هوشمند را کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین می‌کند و یک وحدت رویه ایجاد خواهد شد تا هزینه‌های اضافی از مردم اخذ نشود. 

زارع‌پور گفت: تا قبل از ابلاغ این بند قانونی، کارها به همان روال قوانین قبلی و اختیاراتی که دستگاه‌ها داشته‌اند، انجام می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: تاکنون، خدمات الکترونیک ۷۰ درصد و خدمات هوشمند ۱۲ درصد در دستگاه‌ها انجام شده است و برای هزینه‌های تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در ارائه خدمات برخط، تعرفه‌ قانونی تعیین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  • تعرفه هزینه خدمات هوشمند با ابلاغ مجلس اعمال می‌شود