Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت مسکن در هر محله متفاوت بوده و نکته قابل توجه انجام و ثبت معاملاتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن آن منطقه است؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در تهران انجام شده است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های واحدهایی است که طی یک ماه اخیر در  تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

نارمک یکی از محله‌های شرقی تهران است که در منطقه ۴و ۸شهرداری تهران قرار دارد. یک واحد آپارتمان ۸۶متری و نوساز در نارمک غربی متری ۲۶میلیون تومان به فروش رسید. پاسداران از دیگر محله‌های تهران در شرق است که جز محله‌های گران از نظر قیمت مسکن محسوب می‌شود؛ یک خانه ۱۲۱متری و یک سال ساخت در این محله متری ۷۴میلیون و ۶۲۰هزار تومان معامله شد.

یک دستگاه آپارتمان ۱۰۱متری و نوساز در تهرانپارس متری ۳۵میلیون و ۲۶۳هزار تومان، خانه‌ای ۵۴متری و ۳سال ساخت در مهرآباد جنوبی متری ۱۷میلیون و ۱۳۷هزار تومان، یک واحد ۷۵متری و ۸سال ساخت در حکیمیه متری ۲۵میلیون و ۱۱۲هزار تومان و واحدی ۳۷متری و ۱۹سال ساخت در خواجه نظام‌الملک متری ۲۲میلیون و ۴۶۵هزار تومان معامله شده است.

صادقیه محله‌ای در غرب تهران و منطقه۲ شهرداری است. منطقه۲ یکی از مناطق پر تقاضا در حوزه خرید و فروش مسکن محسوب می‌شود. واحدی ۱۰۷متری و ۲۲سال ساخت در صادقیه متری ۲۷میلیون و ۸۷۸هزار تومان فروخته شد. یک خانه ۷۲متری و ۱۴سال ساخت در تهران نو نیز متری ۱۵میلیون و ۱۱۴هزار تومان به فروش رسید.

منیریه یکی از محلات معروف در مرکز و منطقه۱۱ شهرداری تهران است. یک خانه ۸۵متری و ۳سال ساخت در منیریه متری ۲۶میلیون و ۶۸۰هزار تومان به فروش رفت. برای خرید واحدی ۹۴متری و ۹سال ساخت در شهرزیبا نیز ۲میلیارد و ۷۷۰میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

شوش محله‌ای در جنوب تهران است که قیمت مسکن برای یک واحد آپارتمان ۴۰متری و دو سال ساخت در آن متری ۱۵میلیون و ۷۵۸هزار تومان بوده است. همچنین فردی با ۵میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان یک خانه ۱۴۱متری و ۲۵سال ساخت در محله یوسف‌آباد (محله‌ای در منطقه۶ شهرداری تهران) خرید.

223223

کد خبر 1478456

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران قیمت مسکن یک خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهران فاطمی در دیدار با شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با گرامیداشت سالروز تاسیس این بنیاد بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه‌ای مسکن است که باید دولت‌ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در هاشم آباد تهران سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وی گفت در صورتی که به مسکن و ساخت آن توجه نشود، جامعه با مشکل جدی در حوزه تامین مسکن مورد نیاز به ویژه برای جوانان و افزایش اجاره بها روبه‌رو می‌شود.

استاندار یزد با اشاره به تاسیس بنیاد مسکن از سوی حضرت امام خمینی(ره) با هدف تامین مسکن محرومان عنوان کرد: متاسفانه در طول یک دهه در کشور ساخت مسکن متوقف شده بود و توجهی در این زمینه نبود. این موضوع سبب شد که در حوزه مسکن در نقاط مختلف کشور از جمله یزد شاهد ناترازی بسیار شدیدی باشیم که نتیجه آن افزایش قیمت مسکن و اجاره بها و به دنبال آن فشار به جامعه بود.

وی به وعده دولت برای ساخت مسکن اشاره کرد و افزود: در این دولت توجه به بحث مسکن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و این موضوع جزو نخستین مسائلی بود که به مرحله بررسی و اجرا رسید.

استاندار یزد به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: ده‌ها هزار قطعه زمین برای خانه‌دار شدن مردم تخصیص داده شده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال انجام است.

وی بنیاد مسکن را یکی از موفق‌ترین ادارات استان یزد برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار اثربخشی در حوزه مسکن داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227514 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • رویکرد ترکیبی دولت برای مقابله با چالش قیمت مسکن چیست؟
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران