Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:54:43 GMT

آخرین وضعیت سلامتی مهرداد میناوند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۴۶۷۷

صراط: مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها به خاطر درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان لاله بستری شده و وضعیت خطرناکی را سپری می‌کند.

ورزش سه: دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند به "ورزش سه" گفت: متاسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پیشرفته‌ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می‌دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می‌دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات ۸۰ می‌شود و یا پایین‌تر هم می‌رود.

وی افزود: تیم پزشکی همیشه تا آخرین لحظه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. دیگر بقیه اش قسمت، تقدیر و لطف خدا و دعای مردم است که درمان‌ها اثر کند، اما متاسفانه وضعیت بسیار بحرانی است.

دکتر لطفی درباره پیگیری افشین پیروانی و حضورش در بیمارستان لاله گفت: دوستان همگی پیگیر هستند. مدیریت کار به جز معالجه به عهده خودم است و همه چیز را برای درمان آقای میناوند مهیا کردم. پیروانی لطف دارد و به شدت پیگیر است. البته دوستان دیگر مثل آقای پروین هم پیگیر بودند. کاری نبوده که لازم باشد و انجام ندهیم.

وی درباره وضعیت میناوند در زمان مراجعه به بیمارستان اضافه کرد: متاسفانه خیلی دیر مراجعه کردند و اشکال همین بود که باور و آگاهی به شرایط سختشان نداشتند. او خیلی این بیماری را جدی نگرفته بود، در حالی که وضعیتش خیلی شدید بود. در اولین لحظه‌ای که من میناوند را دیدم، درگیری ریه او ۸۰ درصد بود و این افزایش پیدا می‌کرد. طوفان التهابی در بدنش رخ داده بود و این طوفان آدم‌ها از پای درمی آورد.

رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله ادامه داد: اگر اقدامات درمانی نبود که همان لحظه اتفاقات بدی برایشان رخ می‌داد. ما تمام درمان‌های ضدویروسی و کاهش دهنده التهاب خون را برایشان انجام دادیم. پمپ‌های تصفیه خون برایشان گذاشتیم و آنتی بادی‌های خیلی قوی برایشان تزریق کردیم. این‌ها به جز ۵۰ اقدام حمایتی دیگر است که داریم برای میناوند انجام می‌دهیم. این کار‌ها را برای بقیه مردم هم انجام می‌دهیم. ما اگر مریضی را قبول کنیم، تمامی این اقدامات را برایشان انجام خواهیم داد.

دکتر لطفی در پایان درباره پیش بینی اش از وضعیت میناوند در روز‌های آینده گفت: این بیماری اینقدر مرموز است و در افراد مختلف تظاهر متفاوتی دارد، اصلا هیچ پیش بینی نمی‌شود کرد. باید تلاش کرد و امیدوار بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال میناوند بیمارستان لاله مهرداد میناوند پرسپولیس کرونا صراط بیمارستان لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی خلیل آبادی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات مؤثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و… جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسؤولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضائی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و… از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6081741 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند