Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه کرمان گفت: مجموعه‌ای با حضور مسئولان ارشد استان کرمان در حوزه ورزش راه‌ندازی شده و تصمیم‌های خوبی برای ساماندهی این حوزه گرفته می‌شود؛ ورزشکاران طرح ارایه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار مبینی مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولین دو و میدانی استان کرمان با وی که در آستانه یوم‌الله 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام شد اظهار داشت: برای پیشرفت استان کرمان در حوزه ورزش و جوانان به تازگی مجموعه‌ای با حضور همه نمایندگان و مسئولان ارشد استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توقع ما از ورزشکاران استان کرمان این است که طرح درستی در مورد ساماندهی ورزش استان به ما ارائه دهند گفت: ما در مجموعه‌ای که به تازگی راه‌اندازی کردیم قطعاً مصوباتی خواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: این قول را می‌دهم که تصمیمات خوبی در بحث ورزش به ویژه دو و میدانی برای استان کرمان گرفته شود چرا که این رشته ورزشی طبق گفته مسئولان، می‌تواند برای استان و کشور موثر باشد و تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنیم بتوانیم در این حوزه کمک کنیم.

مطالبه امام جمعه کرمان از 2 وزارتخانه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان؛ اجازه دهید افراد لایق در راس امور قرار گیرندحضور امام جمعه کرمان در زورخانه و نشست با ورزشکاران به روایت تصویرحضور موفق ورزشکاران کرمانی نیازمند حمایت هدفمند بنگاه‌های اقتصادی استورزشکاران کرمانی مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در میان گذاشتند

وی حضور جانبازان و معلولین در ورزش را یک برکت برای جامعه دانست و گفت: حضور جانبازان و معلولین در ورزش سطح ورزش استان کرمان و کشور را ارتقا داده و بالا برده است و امیدواریم همچنان شاهد درخشش این عزیزان در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمان ورزش و جوانان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند