Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:37:06 GMT

ویدئو / بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۴۷۹۱

ویدئو / بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت

‍‍‍‍‍‍

بهره‌برداری از طرح بزرگ پالایشگاه گازی بید بلند، صبح پنجشنبه (۲ بهمن) با دستور رئیس‌جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد. طرح بزرگ پالایشگاه گازی بید بلند در بهبهان با همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۴۰۰ میلیون دلاری به بهره‌برداری رسیده است. حسن روحانی در سخنرانی خود در این مراسم گفت: ظرف دو سال آینده همه مشعل‌هایی که گازهای کشور در آن سوزانده می‌شد، به طور کامل جمع‌آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 114 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت نفت خلیج فارس طرح های ملی نفت گاز پالايشگاه منطقه خوزستان رئيس جمهور حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • (ویدئو) غرش‌های بلند پلنگ ایرانی در صخره‌های دماوند
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم