Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال برای صدرنشینی نیم فصل لیگ برتر، مسیری هموارتر از سایر مدعیان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نتایج خوب استقلال از بازی‌های سخت بیرون خانه، باعث شده آن‌ها با حاشیه امنیت مناسبی در صدرجدول لیگ قرار داشته باشند. فاصله یک امتیازی با صنعت نفت، شاید فاصله زیادی برای‌شان نباشد، اما آن‌ها با مدعیان سنتی لیگ، فاصله مناسبی ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها سه امتیاز از سپاهان و ۶ امتیاز از تراکتور بیشتر گرفته‌اند. پرسپولیس هم برای رسیدن به یک امتیازی استقلال، باید گل‌گهر و مس رفسنجان را شکست دهد که کار سختی به نظر می‌رسد. بررسی حریفان استقلال در چهار بازی پایانی نیم فصل، نشان می‌دهد فکری بخش اعظم مسیر برای تمام کردن نیم فصل در صدرجدول را رفته و شانس اول لیگ، برای عنوان صدرنشین یا به اصطلاح، قهرمان نیم فصل محسوب می‌شود.

پایان تونل وحشت

بعد از دو بازی پیاپی با پرسپولیس و تراکتور و گرفتن ۴ امتیاز از این دو مسابقه، تونل وحشت استقلال تمام شده و آن‌ها، به بازی‌های ساده‌ترشان رسیده‌اند. استقلال در هر سه بازی بعدی، روبروی تیم‌های نیمه پایین جدول قرار می‌گیرد. آن‌ها این هفته میزبان سایپا هستند، هفته بعد در مسجدسلیمان با نفت بازی می‌کنند و پس از آن، باید در آزادی روبروی نساجی به میدان بروند. در حال حاضر سایپا تیم دهم، نفت مسجدسلیمان نهم و نساجی، تیم چهاردهم جدول هستند. سه مسابقه‌ای که گرفتن ۹ امتیاز کامل آن، برای استقلال دور از ذهن نیست و می‌تواند حتی پیش از بازی سخت هفته آخر با سپاهان، تکلیف صدرنشین نیم فصل را معلوم کند.

دیدار در نقش جهان

در بین مدعیان همیشگی لیگ، سپاهان فعلا کمترین فاصله را با استقلال دارد. هفته آخر هم استقلالی‌ها، باید به اصفهان سفر کنند و روبروی سپاهان قرار بگیرند. نتایج هفته‌های آینده دو تیم، اهمیت این مسابقه را بیشتر مشخص خواهد کرد. با این حال اگر فاصله سه امتیازی دو تیم تا هفته آخر نیم فصل حفظ شود، جدال نقش جهان اهمیت سرنوشت‌سازی پیدا می‌کند. سپاهان با بردن بازی، هم امتیاز استقلال خواهد شد و استقلال، فقط کافی است در اصفهان نبازد تا به هدفش برسد. نکته مهم، نتایح خوب استقلال در دو بازی آخر خارج از خانه با تیم‌های بزرگ لیگ برتر است. استقلال در جدال صدرنشینی با گل‌گهر، این تیم را در سیرجان شکست داد و تراکتور را هم در ورزشگاه یادگار امام تبریز مغلوب کرد. روندی که فکری، می‌خواهد در نقش جهان هم آن را ادامه دهد.

چالش سخت رقبا

بر خلاف استقلال، حریفان این تیم در سه بازی آینده، مسابقات سختی دارند و همین موضوع، استقلال را به فرار از دست سایر مدعیان امیدوارتر می‌کند. سپاهان پیش از بازی با استقلال باید روبروی صنعت نفت، شهر خودرو و ذوب آهن قرار بگیرد. بازی با صنعت نفت آماده این فصل در آبادان، ماموریت دشواری برای تیم نویدکیا خواهد بود. پرسپولیس هم بعد از دو بازی با آلومینیوم اراک و ماشین سازی، در تبریز با تراکتور بازی می‌کند. علاوه بر این، آن‌ها یک بازی سخت عقب افتاده هم با گل‌گهر در سیرجان دارند. تراکتور هم علاوه بر بازی مستقیم با پرسپولیس، باید چالش بازی با تیم قلعه‌نویی را پشت سر بگذارد. بازی‌های سخت و مستقیم بین رقبای استقلال، که امتیازات زیادی از آن‌ها می‌گیرد. با این شرایط، شاید تنها مانع استقلال برای صدرنشینی نیم فصل، از دست دادن امتیاز در بازی‌های آسان پیش رو و سپس، شکست در اصفهان باشد. گام‌های کم اشتباه، صدرنشینی تیم فکری در پایان نیم فصل را تضمین خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ برتر سپاهان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان