Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@22:53:36 GMT

دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۴۸۵۱

دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در سرپل ذهاب

منوچهر رضایی از دستگیری ۱۱ نفر سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سرقت به منظور ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان عوامل آگاهی و کلانتری مرکز  طی یک هفته گذشته با اقدامات ویژه عملیاتی انتظامی تعداد ۱۱ نفر سارق با هویت معلوم شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب افزود: متهمین در بازجویی های فنی و تخصصی صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی  و قطعات خودرو معترف شده، و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: نیرو انتظامی شهرستان ضمن شناسایی مالباختگان تلاش در جهت کشف سایر سرقت‌ها کماکان ادامه دارد.

رضایی ضمن هشدار به مردم  شهرستان سرپل ذهاب در خصوص نگهداری و صیانت از اموال خصوصی خود، به ویژه منازل و ساختمان های نیمه کاره اهتمام لازم را داشته باشند لذا نیروی انتظامی در برخورد با سارقان مجرمین و افراد مخل امنیت مقتدرانه انجام وظیفه نموده و از هیچ کوششی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرگرد "مسعود محسنی نسب" درباره این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبازه با سارقان و ارتقا امنیت اجتماعی ماموران پلیس مروزست به یکدستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شدند.    محسنی نسب افزود: ماموران پس از توقف و بررسی خودرو و دستگیری سارق، موفق به کشف ۵ مورد سرقت اماکن خصوصی و یک مورد سرقت اماکن دولتی شدند.    جانشین انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی به سرقت‌های اماکن خصوصی و دولتی در یزد و تفت اعتراف و پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست