Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:00:03 GMT

عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه خیری در هیرمند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۴۸۹۵

عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه خیری در هیرمند آغاز شد

رضا سرحدی نیا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با راه‌اندازی این مدرسه بزودی بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی این روستا بر طرف می‌شود.

وی افزود: این مدرسه با زیربنای ۱۳۲ مترمربع در قالب سه کلاس درس ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام هزینه‌های ساخت این مدرسه را انجمن خیریه امام علی(ع) و انجمن پیشکسوتان سینما تقبل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از خیران مدرسه ساز گفت: میزان مشارکت در مدرسه سازی در کنار دولت در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را داشته به طوریکه در استان در سال ۸۹ در بحث جذب میزان تعهدات خیران مدرسه ساز رتبه ۲۸ کشور را داشتیم که هم‌اینک به رتبه سوم کشوری ارتقا یافته است.

سرحدی نیا ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
وی اظهارداشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است

برچسب‌ها مدارس سیستان و بلوچستان هیرمند خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سیستان و بلوچستان هیرمند مدارس سیستان و بلوچستان هیرمند خیران مدرسه ساز اخبار کنکور سیستان و بلوچستان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف

رضا سرائی بیان کرد: قرارداد ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی، ملحقات و بالابر مربوط به طرح توسعه نیروگاه بادی خواف در این شرکت منعقد شد.

وی عنوان کرد: این قرارداد بین شرکت ماشین‌سازی اراک و شرکت فن‌آوران انرژی منعقد و عملیات اجرایی این پروژه با تامین متریال و مواد اولیه به طور رسمی به همت صنعتگران ماشین سازی اراک در فروردین ماه سال جاری آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک ادامه داد: شرکت فناوران انرژی پاک زیر مجموعه گروه اقتصاد مفید در سال ۱۴۰۰ احداث نیروگاه بادی خواف به عنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را در دستور کار خود قرار داد که فاز ۱۰ مگاوات آن در حال تکمیل و طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید تجهیزات و بخش مهندسی در حال اجرا است.

سرائی خاطر نشان کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک علاوه بر فعالیت در حوزه نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تاسیسات حرارتی و دیگ‌های بخار، ریخته‌گری آلیاژی، آهنگری، پل و سازه‌های فلزی و تاسیسات بندری به عنوان صنعتی صنعت ساز فعالیت است.

وی در رابطه با آورده مالی این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی نیز گفت: رقم نهایی سود این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی برآورد نشده و بعد از پایان پروژه سودآوری این قرارداد مشخص می‌شود.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • آغاز ساخت کلاس‌های درس خیرساز در شهرستان مهر
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • خبر ‌وزیر کشور برای احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان