Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:48:24 GMT

کمبود عرضه و کاهش قیمت تخم‌مرغ در اردبیل برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۴۸۹۶

کمبود عرضه و کاهش قیمت تخم‌مرغ در اردبیل برطرف شد

گروه استان‌ها- معاون بهبود تولیدات جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با تولید و تزریق بیشتر تخم‌مرغ به بازار، کمبود این محصول برطرف شده و قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت. - اخبار استانها -

نوبخت اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: با تولید و تزریق بیشتر تخم‌مرغ به بازار، کمبود این محصول برطرف شده و قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت که در این زمینه هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که قیمت این محصول 25 هزار تومان افزایش یافته بود بیان کرد: درصدد هستیم با تأمین تخم‌مرغ مورد نیاز در راستای حل مشکلات کمبود و قیمت این محصول گام برداشته و از فعالیت سوداگران و دلالان جلوگیری به عمل آوریم.

معاون بهبود تولیدات جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: جهاد کشاورزی با همکاری سازمان صمت به دنبال تأمین این محصول است و با توجه به این که پای دلالان و سودجویان در این راستا درمیان است بنابراین با همکاری تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی در این زمینه اقدامات لازم برای جلوگیری از دلال‌بازی‌ها انجام یافته است.

قیمت تخم مرغ در عمده فروشی کاهش یافتنگرانی مردم از کمبود روغن در بازار کهگیلویه و بویراحمد؛ قیمت تخم مرغ به 23 هزار تومان رسیدعملکرد ضعیف دولت سبب شده مردم برای تهیه تخم مرغ هم با مشکل روبه‌رو باشند

اژدری ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران مرغداری‌های سرمایه‌گذار در دستور کار است و در این زمینه در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود وضعیت موجود انجام یافته است که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی بیان کرد: در روزهای آینده هیچ مشکلی از بابت تأمین و تولید نیاز بازار از بابت مرغ و تخم‌مرغ باقی نمانده است و در این زمینه با تعادل‌بخشی به قیمت بتوانیم وضعیت مناسبی را در توزیع تخم‌مرغ در استان محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/140/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت عبدالعلی رحیمی مظفری در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی افزود: خبر خوب وزیر نیرو داشتن آب به اندازه کافی در نیروگاه‌های آبی و پیش‌بینی ادامه بارندگی‌ها بود که منجر به تولید برق حداکثری در نیروگاه‌ها و کاهش تنش‌های کمبود برق خواهد شد.

وی اضافه کرد: ارائه برنامه‌های مدون وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۳ و مدیریت شدت مصرف انرژی از دیگر موارد مورد تاکید نمایندگان بود .

دیگر خبرها

  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • قاچاق، آفت اصلی زعفران
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ فناوری برتر در صنعت کشاورزی
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ روند و فناوری صنعت کشاورزی
  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • قیمت نفت کاهش یافت