Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در روز دوم مرحله نیمه‌نهایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، ۱۵ شرکت‌کننده از کشورهای بنگلادش، تایلند، چاد، عراق، کامرون، لبنان، موریتانی، نیجریه، سوئد، عراق، قرقیزستان، مصر و هلند در بخش ترتیل و ۷ شرکت‌کننده از کشورهای لیبی، روسیه، کامرون، گامبیا، مصر، عراق و آمریکا در بخش حفظ کل به رقابت با هم می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، مرحله نیمه‌نهایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود از سه‌شنبه، ۳۰ دی‌ماه آغاز شده و تا دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله، ۱۲۰ شرکت‌کننده از ۷۰ کشور به رقابت با هم می‌پردازند.

کد خبر 5126783

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه موریتانی ایالات متحده امریکا کامرون گامبیا نیجریه بنگلادش تایلند سوئد قرقیزستان سازمان اوقاف و امور خیریه سی و هفتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن مسابقات قرآنی شهادت حضرت زهرا س حضرت زهرا س فعالیت های قرآنی قرآن قرآن کریم شبکه قرآن و معارف سیما سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران آستان قدس رضوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون سراسری قرآن و عترت خطبه فدکیه ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات از ساعت ۲۲ دیشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان در تهران میزبان الشرطه عراق بود و با نتیجه ۱۰۲-۶۴ از سد مهمانش گذشت.
 این دیدار در سالن بسکتبال آزادی (سالن مرحوم محمود مشحون) برگزار شد و کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲-۱۵، ۲۷-۱۶، ۲۶-۸ و ۲۷-۲۵ به سود شاگردان هاشمی پایان یافت و شهرداری گرگان با اختلاف ۳۸ امتیازی در این دیدار به پیروزی دست یافت.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند .
دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 

دیگر خبرها

  • مشخص شدن زوج‌های نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی