Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمودی رییس پلیس راهور غرب استان تهران گفت، موتورسیکلت هایی که در سال 98 و قبل از آن توقیف شده با مراجعه به دفاتر پلیس+10و با همراه داشتن مدارک مثبته مالکیت ترخیص نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رییس پلیس راهور غرب استان تهران در گفتگو با ما از تمدید مزایای طرح ویژه  ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت، شهروندان استانی که موتورسیکلت آنها در سال 98 و قبل از آن  توقیف شده است می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10و با همراه داشتن مدارک مثبته مالکیت ترخیص نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: چنانچه موتورسیکلت توقیفی فاقد پلاک و یا بیمه نامه و یا راننده فاقد گواهینامه باشد می توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان شماره گذاری و اخذ بیمه نامه شخص ثالث ، موتورسیکلت خود را ترخیص نمایند.

محمودی همچنین گفت: متقاضیانی که با نامه ممهور به مهر پلیس های تخصصی (پاوا، کوپ، آگاهی و‌‌..‌.) به دفاتر+۱۰مراجعه می نمایند، کاربران دفاتر می بایست هیچگونه سوابق مالکیتی دیگری از وی مطالبه نکرده و پس از رویت اصل مدرک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) و تایید هویت فرد مراجعه کننده نسبت به اسکن نامه پلیس تخصصی و مدارک شناسایی اقدام نموده و اصل نامه و تصویر مدارک هویتی را به عنوان سابقه نامه بایگانی نمایند و درخواست را به صورت سیستمی به ستاد ترخیص ارسال  تا ترخیص صورت پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره آخرین جزییات روند دریافت این مجوز ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی میرغفاری، مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال درباره آخرین جزییات روند دریافت حرفه‌ای‌سازی این باشگاه اظهار کرد: بیشتر کارها انجام گرفته و قبل از ۵ اردیبهشت ماه فرصت داریم که موضوع مالکیت مشترک را هم حل کنیم. دولت باید درباره تعیین وضعیت دو باشگاه تصمیم گیری کند.

او ادامه داد: این روزها همه‌جا گفته می‌شود که استقلال به پتروشیمی خلیج فارس واگذار می شود اما این فقط در حد مصاحبه است و ما باید مدارک و مستندات واگذاری را به فیفا ارائه دهیم. باید سازمان خصوصی سازی به وزارت ورزش و جوانان نامه بزند و اعلام کند به طور مثال چند درصد از سهام این دو باشگاه به فلان شرکت واگذار شده است. بعد از نامه آنها ما آن را به عنوان اولین مدرک برای AFC ترجمه کرده و اعلام می‌کنیم که استقلال مالکیت مشترک با پرسپولیس ندارد.

او افزود: برای دریافت مجوز حرفه‌ای ۵ معیار را باید پشت سر بگذاریم و با توجه به اینکه در ۲ سال گذشته نتوانسته بودیم مجوز بگیریم شرایط سخت‌تری نسبت به پرسپولیس داشتیم. شاید باور نکنید اما هیچ مستنداتی نداشتیم و با زحمت توانستیم دوباره آنها را جمع آوری کنیم. یک هفته طول کشید تا مدارک پرسنلی را که معیار اول AFC بود انجام دهیم. معیار ورزشی دومین مرحله بود که برای AFC خیلی مهم بود چون برنامه توسعه جوانان و برنامه ریزی برای آکادمی داخل همین آیتم بود چون AFC از باشگاه‌ها می‌خواهد بگویند درباره آکادمی چه کارهایی را انجام داده‌اند. مدارک آکادمی کامل نبود و چالش سخت داشتیم که توانستیم در چند روز آن را جمع آوری کنیم.

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال بیان کرد: مساله بعدی معرفی ورزشگاه بود که ما کمپ حجازی، ورزشگاه آزادی و ورزشگاه امام رضا را اعلام کردیم. کمپ حجازی که سندش به نام خودمان بود و مشکلی نداشتیم اما ورزشگاه امام رضا در تملک شهرداری بود و به همین خاطر در جلسه‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم یک تفاهم نامه با آنها امضا کردیم و مشکل را حل کردیم. در مورد ورزشگاه آزادی هم ۳۵ روز وقت گذاشتیم و نگارش آن را انجام دادیم که از ابتدای تاسیس آن بی سابقه بوده و حتی وزیر ورزش هم در جلسه از ما تشکر کرد.

میرغفاری در پایان گفت: بحث بعدی حقوقی و مالی بود که در مبحث مالی بدهی‌ها را تسویه کردیم. باشگاه استقلال ۱۲ کیت باز پرونده خارجی و ۱۵ پرونده داخلی داشت که مدیرعامل باشگاه همه آنها را تسویه کرد که مهمترین آن پرونده سانتاکلارا بود. در بحث حقوقی هم منتظر مشخص شدن مالکیت باشگاه هستیم که آن را هم بارگذاری کنیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان