Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که بیش از 1145 میلیارد ریال از اراضی دولتی این استان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شده است.

سرهنگ حسین مهدوی‌نژاد پنجشنبه 2 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در دیماه ۹۹ بیش از ۵۳ مورد رفع تصرف فوری داشته‌ایم که مساحت آن ۴۶۱۳۰۰متر مربع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۱۱۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده ۵ مورد بوده است و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۴۷ هزار متر مربع است.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد ۹۵ میلیارد ریال است، تصریح کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع هم استانی‌ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اراضی دولتی فارس اداره کل راه و شهرسازی قوه قضاييه میلیارد ریال یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت با اعلام این خبر گفت: با همکاری دادستان و نهاد‌های امنیتی دو دستگاه تراکتور و یکدستگاه بیل مکانیکی هنگام برداشت سنگ لاشه از منابع طبیعی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
رحمت ابراهیمی افزود: این افراد سنگ لاشه استخراج شده از عرصه‌های ملی را خریداری کرده و قصد حمل آن برای مصارف ساختمان سازی را داشتند که با حضور به موقع ماموران یگان حفاظت از ادامه عملیات جلوگیری شد.
وی افزود: ماموران یگان حفاظت پیشتر با حضور در این محل ضمن شناسایی عاملان و توقیف عملیات استخراج سنگ لاشه، اقدام به تشکیل پرونده برای متخلفان کرده است.
ابراهیمی با اشاره بر همراهی دادستان و نهاد‌های امنیتی در راستای مبارزه با زمین خواری درسردشت تاکید کرد: ورود دادستان و نهاد‌های امنیتی در راستای مبارزه با زمین خواری قوت قلبی برای ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت است و ضریب توان حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و ملی را چندین برابر افزایش می‌دهد و دست متخلفان در رسیدن به اهدافشان را کوتاه می‌کند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت هم چنین به متخلفان عرصه‌های ملی گوشزد کرد: با هرگونه تعرض به منابع طبیعی به شدت برخورد می‌شود و متخلفان بدون اغماض در اختیار مراجع ذیصلاح قضایی قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • رفع تصرف بیش از یکهزار متر مربع از اراضی ملی اهواز
  • ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ‌ملی‌ اهواز رفع تصرف شد