Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سه مربی استقلال ملاثانی را از همراهی تیم خود محروم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آرای جدید کمیته انضباطی درخصوص تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال آمده است:

* دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و خوشه طلایی ساوه برگزار شد که از سوی علی جاسمی مربی تیم استقلال ملاثانی، تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی با داور، ضربه زدن به وی و اهانت و فحاشی در پایان مسابقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی 5 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قابل تجدید نظر است).

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

عباس لطیفی، مربی تیم ملاثانی به دلیل اتهام اخذ رشوه به داور، به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قابل تجدید نظر است).

اسد عبادی حویزه، مربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور، به یک جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

جریمه نقدی مس رفسنجان و اخطار به نارنجی‌پوشان

عباس عامری، بازیکن تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به تیم مقابل پس از پایان بازی، به یک جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

بر همین اساس تخلفات فوق پس از پایان مسابقه انجام شده و مربیان ملاثانی و بازیکن تیم خوشه طلایی که از بازی اخراج شده‌اند، رأی فوق با توجه به محرومیت ناشی از دستور موقت 518 با توجه به تخلفات جاسمی، لطیفی و عبادی صادر شده و با احتساب محرومیت‌های تحمیل شده می‌باشد و با توجه به صدور این رای، دستور موقت صادره  نیز ملغی شد.

* دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و مس کرمان در حالی برگزار شد که تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری، باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند ( این رأی قطعی است).

وحید بیاتلو، مربی تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل رفتار غیر ورزشی، به توبیخ کتبی و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وحید کلهر، مربی تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است (این رأی قطعی است).

تیم مس کرمان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

* لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های گل ریحان البرز و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی محمدرضا مامانی، مربی تیم گل ریحان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی، اهانت به داور و نقض مقررات علی‌رغم محرومیت و حضور در زمین (با توجه به تکرار تخلف و سابقه قبلی) با قرار دستور موقت شماره 517 از همراهی تیم خود محروم شد و از بابت این تخلفات، به مدت 4 جلسه محرومیت و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. محرومیت تعیین شده با احتساب محرومیت تحمل ناشی از دستور موقت بوده و از قرار مذکور، رفع اثر می‌گردد (این رأی قابل تجدید نظر است).

احسان وجدی، مربی تیم گل ریحان البرز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

تیم گل ریحان البرز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی، باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال ملاثانی لیگ دسته اول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد همراهی تیم خود محروم جلسه محرومیت و پرداخت استقلال ملاثانی رأی قطعی خوشه طلایی ساوه رفتار غیر ورزشی تیم خوشه طلایی دستور موقت گل ریحان مربی تیم یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

کمیته انضباطی برای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک جریمه‌ای نقدی را در نظر گرفت و از محرومیت تعلیقی وی رفع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص است و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

 

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه 1004 پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره 224 نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد