Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:47:25 GMT

جشنواره «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۲۴۰

جشنواره «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، صارم رضایی در سخنانی از برگزاری جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» خبر داد و گفت: هدف از این جشنواره ابتدا آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی سردار سلیمانی در ابعاد نوع دوستی، مردم‌داری، ساده زیستی در خانواده و جامعه با ابعاد سیاسی شخصیتی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی و در ثانی ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و بشردوستی سردار در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود و مخاطبین این جشنواره اعضای جوانان، داوطلبان امدادگران، کارکنان جمعیت و عموم مردم ایران زمین هستند و در محورهایی از قبیل تلاش برای تسکین آلام بشری و تأمین احترام انسان‌ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان فرهنگ از خودگذشتگی و فداکاری سردار دل‌ها نسبت به هم رزمان و سایر اقشار جامعه، همدلی سردار با اقشار آسیب پذیر و حمایت از آسیب دیدگان در حوادث، مردم‌داری و محبوبیت شخصیت سردار در بین عموم مردم، جلوه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی و تعهد به انجام وظیفه سردار جهت کاهش آلام هموطنان، داوطلبی، انسان دوستی و کرامت انسانی در منش اخلاقی و رفتاری سبک زندگی سردار را از موضوعات این جشنواره برشمرد.

رضایی گفت: این جشنواره دارای بخش‌های متنوعی از جمله شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، پادکست فیلمنامه، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن، اپلیکیشن، اطلاع نگاشت نمایشنامه و فیلم کوتاه است.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان روز سیزدهم بهمن ماه سال جاری است.

کد خبر 5127362

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان خرم آباد قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز بارش برف کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند

استاندار خراسان شمالی گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش دهد و موجب ارتقای کیفیت خدمات شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه بیست و هفتم فروردین _ در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد استان اظهار کرد: استاندارد از نقش و اهمیت ویژه ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است.

وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه‌ی عمومی منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، نقش دستگاه‌های اجرایی در راستای تولید را مهم ارزیابی کرد و گفت: برند استاندارد بر روی تمام کالا و خدمات باید نقطه امید و یک اطمینان خاطر از کیفیت و رعایت تمام اصول ساخت برای مردم باشد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در کنار وظایف گسترده حوزه استاندارد، آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق، ترویج فرهنگ استاندارد برای مردم که سبب همراه و همسو شدن و مشارکت آن‌ها می‌شود، از اهمیت ویژه برخوردار است.

کد خبر 744745

دیگر خبرها

  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • متولدین این ماه‌ها دوستانی مادام‌العمرند!
  • «فراموشی» به دنبال مسائل اخلاقی‌ست/ توجه به مساله عرضه و تقاضای فیلم
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون در کنار رفیق صمیمی تتلو
  • گیلان میزبان جشنواره ملی مدرسه عشق